تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بهانه جدید برای افزایش قیمت خودرو داخلی

قطعی برق باعث شده تولید قطعات به شدت دچار مشکل شود. اکنون خودروسازان تولید روزانه مانند قبل را دارند، اما این خودرو‌ها را نمی‌توانند تجاری کنند چرا که نقص قطعه دارند.

کد خبر: ۱۰۳۳۵۱
۱۲:۵۵ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

 افزایش قیمت خودرو داخلی

دیدارنیوز ـ دبیر انجمن قطعه سازان با اشاره به مشکلات قطعی برق، گفت: قطعی‌های مکرر برق تاثیرات بسیار منفی در صنعت خودروسازی و قطعه سازی گذاشته و زنجیره تامین را با مشکل مواجه کرده است.

او بیان کرد: به دلیل اینکه مدت زمان زیادی برق نبود، تولید قطعه کاهش پیدا کرد. از طرفی باعث شد تمام دستگاه‌های الکترونیکی و برد‌ها بسوزد و زیان هنگفتی به صنعت قطعه سازی واردشود. این روند باعث شد تعداد خودرو‌های مانده در کف پارکینگ خودروسازان افزایش یابد، اکنون تعداد خودرو‌های تولید شده مانند قبل است، اما این خودرو‌ها ناقص تولید می‌شود.

دبیر انجمن قطعه سازان گفت: قطعی برق باعث شده تولید قطعات به شدت دچار مشکل شود. اکنون خودروسازان تولید روزانه مانند قبل را دارند، اما این خودرو‌ها را نمی‌توانند تجاری کنند چرا که نقص قطعه دارند و بیشتر خودرو‌های ساخته شد در کف پارکینگ‌ها می‌ماند.

بیگلو گفت: اکنون باید فکری به حال جبران این خسارت کرد تا بتوانیم تولید را افزایش دهیم و از طرفی عرضه به بازار افزایش یابد تا مجدد شاهد گرانی نباشیم.

منبع: تحریریه
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی