تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ یک مقام ایرانی به الجزیره: امیدواریم اخبار خوبی به دست بیاوریم
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ یک مقام ایرانی به الجزیره: امیدواریم اخبار خوبی به دست بیاوریم

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

بورس امروز ۱۲ مرداد چگونه آغاز به کار کرد؟/ رشد تقاضا در بازار امروز

امروز ۱۲ مرداد در چهارمین روز معاملاتی هفته جاری، بازار سهام با روند مثبت و متعادلی آغاز به کار کرده است. در بیشتر گروه‌های بزرگ بازار تعادل و تحرکات مثبت دیده می‌شود.

کد خبر: ۱۰۳۲۹۳
۱۰:۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

وضعیت بورس امروز ۱۲ مرداد

دیدارنیوز ـ امروز بازار سهام کار خود را با رشد هزار واحدی نماگر بورس آغاز کرد. شاخص کل بورس با ۲۳۰۹ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۷ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با ۲۱۱ واحد مثبت در محدوده ۴۰۱ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس در نیم ساعت ابتدایی معاملات به ۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

امروز فارس، شستا و پترول با تاثیر مثبت در شاخص کل بورس هستند. بر خلاف دیروز که گروه خودرویی با تقاضا همراه شدند امروز با گرایشات منفی هستند و نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. در این میان خدیزل، خکاوه و خلنت از نماد‌های متعادل و مثبت این گروه هستند.

نماد‌های گروه نفتی امروز را با تعادل میان خریداران و فروشندگان می‌گذرانند. شپنا، شتران، شبهرن، شبریز، شاوان، ونفت و شراز از نماد‌ها مثبت و متعادل این گروه هستند.

امروز فلزات اساسی متعادل داد و ستد می‌شوند و نماد‌های فملی، ذوب، فروی، فسرب و فاسمین از نماد‌های مثبت و متعادل این گروه هستند.

امروز شاهد رشد تقاضا در بازار هستیم و معاملات مثبتی در نماد‌های کوچک و بزرگ رخ داده است. در بازار امروز بیشترین تراکنش برای سپید، پترول و فجر ثبت شده ست.

امروز نماد‌های سنیر، ثشرق و وسخراج مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی