تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شکست ساروی مقابل الکسانیان

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران با شکست مقابل دارنده مدال طلای المپیک ریو، از رسیدن به فینال بازماند تا همچنان کشتی فرنگی ایران در حسرت فینال باقی بماند.

کد خبر: ۱۰۳۲۲۰
۱۴:۴۴ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

شکست ساروی مقابل الکسانیان

دیدارنیوز - در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان، در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل آرتور الکسانیان دارنده مدال طلای جهان و المپیک از ارمنستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و وی نیز از رسیدن به فینال بازماند.

ساروی پیش از این در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز برابر کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

محمدعلی گرایی دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها بود که در دیدار نیمه نهایی مقابل تاماش لورینچ دارنده مدال طلای جهان از مجارستان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. گرایی فردا برای کسب مدال برنز به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن می‌رود.

پیش از این امین میرزازاده نماینده سنگین وزن ایران راهی دیدار رده‌بندی شده و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از ترکیه به میدان می‌رود. علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در روز نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفی از ارمنستان حذف شد.

با این حساب ایران در ۴ وزن از ۵ وزن، هیچ فینالیستی ندارد و سه ‌ملی‌پوش برای مدال برنز مبارزه خواهند کرد. فردا محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم آخرین نماینده ایران است ضمن اینکه کشتی فرنگی ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم به سهمیه المپیک نرسیده بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی