تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دلیل ابطال انتخابات شورای شهر در ۶ شهر استان تهران

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان تهران با اعلام ابطال انتخابات شورا‌ها در ۶ شهر استان تهران گفت که خرید و فروش رای در برخی شهر‌ها و روستا‌های استان تهران وجود داشته که موضوع به قوه قضاییه ارجاع شده است.

کد خبر: ۱۰۳۱۹۵
۱۳:۲۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

دلیل ابطال انتخابات شورای شهر

دیدارنیوز ـ احمد نادری با اشاره به ابطال انتخابات در برخی از شهر‌های استان تهران اظهار کرد: انتخابات شورا‌ها در ۶ شهرستان استان تهران باطل شده، به عبارت دیگر از ۴۸ شهر استان تهران، انتخابات در ۴۲ شهر تایید و ۶ شهر ابطال شده است.

وی با بیان اینکه روند بررسی تایید انتخابات همچون بررسی صلاحیت‌ها در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری (هیات مرکزی نظارت) انجام گرفت، افزود: انتخابات در برخی شهر‌ها به صورت کامل یعنی رای کاندیدا‌ها و شهر‌ها تایید شد و مشکلی نداشت، در برخی از شهر‌ها کلیت انتخابات و رای کاندیدا‌ها باطل شد و در شهر‌هایی هم رای برخی کاندیدا‌ها ابطال شد، ولی رای کلیت شهر به تایید رسید.

نماینده تهران در توضیح علت ابطال انتخابات و رای برخی کاندیدا‌ها گفت: در برخی شهر‌ها به دلیل خرید و فروش رای و تخلفات جدی، همه آرای برخی کاندیدا‌ها یا بخشی از آن‌ها در صندوق‌ها باطل شد، این کار طبق مستندات ارائه شده توسط دستگاه‌های نظارتی و قضایی و هیات نظارت شهرستان‌ها صورت گرفته، در واقع برای ما محرز شد که برخی کاندیدا‌ها خرید و فروش رای داشتند به همین دلیل آرای آن‌ها ابطال شد.

نادری افزود: پرونده تخلفات کاندیدا‌ها به خصوص کسانی که اقدام به خرید و فروش رای کرده اند به قوه قضاییه اعلام شده که برای آن‌ها پرونده تشکیل شده با در حال تشکیل پرونده است.

وی در پایان گفت که پرونده انتخابات در شهر‌ها و روستا‌های استان تهران و کل کشور بسته و به وزارت کشور اعلام شده است.

امروز هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «پس از بررسی شکایت واصله از هیئت‌های عالی استان‌ها و با توجه به اسناد و مدارک تخلفات انتخاباتی، انتخابات رودهن، بومهن، پردیس، قرچک، باقرشهر، کهریزک، گرمدره، ماهدشت، بهارستان اصفهان و کامیاران باطل اعلام می‌شود.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی