تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

پیش بینی عارف از کابینه ابراهیم رئیسی

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما توقع نداریم که در رأس کابینه از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استفاده شود اما این توقع را داریم که بدنه دولت فعلی قلع و قمع نشود و دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و براساس شایستگی، کارآمدی و شاخص‌های توانایی و اقتدار و همراهی با دولت تشکیل شود.

کد خبر: ۱۰۳۱۴۵
۱۰:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

عارف از کابینه ابراهیم رئیسی

دیدارنیوز - محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان در خصوص پیش‌بینی‌ خود از کابینه دولت سیزدهم و حضور اصلاح‌طلبان در این کابینه، اظهار کرد: من اطلاعی از کابینه دولت سیزدهم ندارم و اطلاعات من در حد اطلاعات رسانه‌هاست. قطعاً ما توقع نداریم که از اصلاح‌طلبان در رأس کابینه استفاده شود.

وی افزود: عموماً باید در چینش کابینه شایسته‌سالاری مدنظر قرار گیرد و بین رئیس‌جمهور و اعضای کابینه باید اعتماد و صمیمیت وجود داشته باشد، بنابراین ما توقع نداریم که در رأس کابینه از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استفاده شود اما این توقع را داریم که بدنه دولت فعلی قلع و قمع نشود و دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و براساس شایستگی، کارآمدی و شاخص‌های توانایی و اقتدار و همراهی تشکیل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت باید افراد کارآمد را به کار بگیرد، گفت: به نظر من بهتر است با سعه صدر روی توانایی افراد دقت شود. کسانی که موفق بودند و عملکرد مثبتی داشتند و آمادگی همکاری با دولت را دارند، به کار گرفته شوند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر آقای رئیسی به شعاری که دادند پایبند باشند و دولتی فراجناحی تشکیل دهند، ما خوش‌بین هستیم که دولت سیزدهم،  بتواند دولت موفقی شود.

منبع: ایلنا
برچسب ها: رئیسی عارف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
جناب دکتر عارف البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشند که در بدنه دلسوز و خدوم اجرایی کشور عده ای جاخوش کرده اند که هم و غم انها دست یازی به فرصتها و رانتها و زد و بندهای فساد آمیزیست که نتیجه ان ولنگاری قیمتها و سودجویی عده ای فرصت طلب در اقتصاد ایران است . این افراد نه تعهدی به جریان اصلاحات دارند و نه جریان اصولگرایی . این افراد در همه قوای کشور رخنه و نفوذ کرده و شبکه مافیایی منسجم و وسیعی را شکل داده اند . اگر نخواهم از دولت مثال بزنم اما بارترین ان وجود افرادیست که انقدر به سران قوا نزدیک شده بودند که برای فرار از دستگیری و مواخذه در خانه ریس قوه حتی جاخوش می کنند و چون طبریها انها را سر سفره نهار اقای رییس قوه دستگیر میکنند . فلذا اقای عارف نباید توقع داشته باشند که دستگاه های حاکمیتی و حکومتی و دولتی از عناصر فاسد پاکسازی نشوند و البته همه میدانیم این افراد قدرت و نفوذ رسانه ای وسیعی از صدقه سر ثروت باد آورده و عوامل خود دارند که میتوانند ابر مسمومی در اکسیژن رسانه ای کشور ایجاد و مظلوم نمایی کرده و انقدر فشار بیاورند تا شاید بتوانند خود را از تصفیه دور نگهدارند . قطعا این افراد در این فضای جنجال امیز خود را به اصولگرایان که فعلا حاکمند منتسب نخواهند کرد و البته خواهند گفت اصولگرایان حاکم در صدد تصفیه سیاسی جناح رقیب یعنی اصلاح طلبان برآمده و ما را که اصلاح طلب هستیم از تیغ حذف از حکومت میگذرانند . جناب اقای عارف اجازه دهید بدون دخالت دیگران اقای رییسی خود تصمیم بگیرند و به ایجاد فضای مسموم رسانه ای دامن نزنید . مردم برایشان سالامت حاکمان و عوامل اجرایی انها مهم است و کسی امروز نان در کاسه اصلاح طلبان و اصولگرایان ترید نمیکند و قطعا اگر امثال اقای عارف خیلی فشار بیاورند مردم انرا به حساب دفاع از مفسدین بدنه دستگاهها خواهند گذاشت همانگونه که در قضیه دفاع از طبری چهره بعضی اقایان مدافع او در منظر مردم کدر گشت .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی