تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران درباره حمله به کشتی اسرائیلی

وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای با محکوم کردن حمله انجام شده به یک کشتی اسرائیلی در آب های عمان، مدعی شد که به احتمال زیاد ایران این حمله را انجام داده است.

کد خبر: ۱۰۳۱۳۰
۱۰:۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

 وزیر خارجه انگلیس علیه ایران درباره حمله به کشتی اسرائیلی

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس، دومینیک راب وزیر امور خارجه این کشور در بیانیه ای درباره هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی در سواحل عمان، گفت: انگلیس این حمله غیرقانونی و بی رحمانه به یک کشتی تجاری در سواحل عمان که به کشته شدن یک شهروند انگلیسی و رومانیایی منجر شد را محکوم می کند. با دوستان و خانواده کسانی که در این سانحه جان باختند، ابراز همدردی می کنیم. 

راب در ادامه مدعی شد: ما بر این عقیده ایم که این حمله عمدی، هدف مند و تخطی آشکار از قوانین بین‌المللی بوده است. ارزیابی های انگلیس به این نتیجه رسیده است که به احتمال زیاد، ایران بوده است که در تاریخ 29 جولای با استفاده از یک یا چند پهپاد به کشتی تجاری مرسر استریت در آب های بین المللی عمان حمله کرده است. ایران باید چنین حملاتی را متوقف کند و کشتی ها باید بتوانند آزادانه و مطابق قوانین بین المللی دریانوردی کنند. 

او همچنین گفت: انگلیس در حال همکاری با شرکای بین المللی اش برای پاسخی هماهنگ به این حمله غیر قابل قبول است. 

منبع: ایسنا
برچسب ها: دومینیک راب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی