تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

جنبش النهضه تونس برای برگزاری انتخابات زودهنگام اعلام آمادگی کرد

جنبش النهضه تونس یکشنبه شب در بیانیه‌ای از آمادگی خود برای ارائه امتیازاتی با هدف بازگشت به مسیر دموکراسی و برگزاری انتخابات زودهنگام اعلام کرد.

کد خبر: ۱۰۳۱۱۳
۰۹:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

جنبش النهضه تونس

دیدارنیوز - به نقل از اسپوتنیک،محمد القومانی، عضو دفتر اجرایی جنبش النهضه تونس گفت که جنبش متبوعش آماده ارائه امتیازات ضروری برای بازگشت به مسیر دموکراسی و عادی سازی اوضاع در تونس است.

وی اما همزمان سه خواسته اصلی جنبش النهضه تونس را اعلام کرد که به گفته وی گامی اساسی در حل بحران فعلی است.
این مسئول تونسی عنوان داشت که لغو تعلیق فعالیت پارلمان اولین درخواست این جنبش از رئیس جمهور تونس است.
وی تشکیل دولت جدیدی که توسط پارلمان تایید شود را به عنوان دومین خواسته حزبش مطرح و اعلام کرد که جنبش النهضه در دولت جدید مشارکت نخواهد داشت.

درباره خواسته سوم نیز قومانی گفت که النهضه از هرگونه گفتگوی سیاسی فراگیر که به حل اختلاف و فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات زودهنگام در دوره کوتاهی منجر شود استقبال می‌کند و در قبال هرگفتگوی ملی انعطاف پذیر است.

قیس سعید، رئیس جمهور تونس اخیرا طی احکامی نخست وزیر را برکنار، عملکرد پارلمان را تعلیق و مصونیت نمایندگان پارلمان را لغو کرد؛ اقدامی که توسط جنبش النهضه «کودتا» علیه انقلاب تونس توصیف شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بحران تونس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی