تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کارگزار پاسخ پرسپولیس را نمی‌دهد

با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از کارگزار این تیم خواسته به تعهدات پایان فصل خود عمل کرده و برای ادامه یا پایان همکاری پاسخ نهایی را بدهد، اما هنوز از کارگزارش جوابی دریافت نکرده است.

کد خبر: ۱۰۳۱۰۹
۰۹:۱۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

کارگزار پاسخ پرسپولیس را نمی‌دهد

دیدارنیوز - در فصل گذشته با وجود همه مشکلات مالی که گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته بود، مدیران این باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با کارگزار باشگاه تا انتهای فصل گرفتند و تصمیم داشتند پایان فصل برای ادامه همکاری تصمیم گیری شود اما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار داده، مدیران پرسپولیس حدود یک هفته قبل طی نامه‌ای به کارگزار خود از این شرکت خواستند تا علاوه بر عمل به تعهدات پایان فصل، پیشنهاد نهایی خود را برای همکاری در فصل جدید و یا اقاله و پایان همکاری ارائه کند اما با این حال پاسخی از سوی شرکت کارگزار پرسپولیس ارائه نشده است. از قرار معلوم مدیرعامل این شرکت در اسپانیا به سر می‌برد و بی پاسخ ماندن نامه پرسپولیسی‌ها به این دلیل بوده است.

بر اساس اطلاعاتی ایسنا به دست آورده است، مدیران پرسپولیس با توجه توجه پاسخ ندادن کارگزار، نامه پایان همکاری با کارگزار را نیز آماده کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست این نامه به امضای جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس رسیده و اقدامی برای ارسال آن به کارگزار انجام شده است یا خیر.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی