تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین وضعیت نقل‌و انتقالاتی پرسپولیس؛ از پیشنهاد سنگین نوراللهی تا احتمال جدایی شیری

بعد از پایان لیگ بیستم احتمال جدایی چند بازیکن پرسپولیس به واسطه پایان قرارداد وجود دارد.

کد خبر: ۱۰۳۰۳۹
۱۳:۴۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

 پرسپولیس

دیدارنیوز - پرسپولیس در روز هشتم مرداد توانست برای پنجمین مرتبه متوالی جام قهرمانی لیگ‌برتر را بالای سر ببرد. بعد از پایان لیگ گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص نقل و انتقالات به پرسپولیس وجود دارد. تا این لحظه تکلیف محمدحسین کنعانی‌زادگان قطعی شده است. این بازیکن بلافاصله بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس، جدایی‌اش از این تیم و پیوستنش به یکی از تیم‌های قطری را اعلام کرد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که کمال کامیابی‌نیا موافقت اولیه خود را در خصوص تمدید قرارداد به پرسپولیس اعلام کرده است. احمد نوراللهی هم با وجود دریافت پیشنهاد از چند تیم عربی، به ادامه همکاری با سرخ‌پوشان تمایل دارد. به ویژه که وی در سال منتهی به جام جهانی نمی‌خواهد ریسک کند و قصد ندارد جایگاهش در تیم ملی فوتبال را از دست بدهد. شماره ۸ پرسپولیس با توجه به عملکردش، انتظار پیشنهاد مالی بالاتری دارد. باید دید باشگاه پرسپولیس می‌تواند خواسته مالی او را برآورده کند.

علی شجاعی دیگر بازیکنی است که شایعاتی درباره خروج وی از پرسپولیس شنیده شد. با توجه به حضور وحید امیری و سعید آقایی، این بازیکن فرصت زیادی برای حضور در میدان ندارد. از آنجا که هنوز قراردادش با پرسپولیس به پایان نرسیده، در صورت تمایل برای جدایی باید از سرخ‌پوشان رضایتنامه بگیرد.

قرارداد مهدی شیری با پرسپولیس به پایان رسیده است. او هنوز در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه فعلی‌اش صحبتی نکرده است. به نظر می‌رسد با توجه به حضور سیامک نعمتی و خرید احتمالی ۲ مدافع دیگر احتمالاً در ترکیب اصلی جایگاهی نخواهد داشت. باید دید در خصوص ادامه همکاری با پرسپولیس چه تصمیمی می‌گیرد؟

شهریار مغانلو به صورت قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس پیوسته بود. سپاهانی‌ها تمایل دارند وی را به خدمت بگیرند؛ اما برای انتقال مغانلو به سپاهان موافقت وی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ او در جواب پیشنهاد سپاهانی‌ها چند روزی فرصت خواسته است. هر چند طلایی‌پوشان خیلی به این انتقال امیدوار نیستند اما در صورت موافقت این بازیکن برای پیوستن به سپاهان، محبی به عنوان بخشی از قرارداد به تیم پرتغالی منتقل می‌شود.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی