تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.

نکونام در فولاد می‌ماند؟

اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد و شخص سعید آذری از جواد نکونام برنامه خواسته‌اند و به نظر می‌رسد که تکلیف همکاری نکونام با تیم فولاد در جلسه فردای هیئت مدیره مشخص خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۳۰۲۳
۱۳:۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

نکونام فولاد

دیدارنیوز: اعضای هیات‌مدیره باشگاه فولاد که پیش از آخرین بازی تیم فولاد در لیگ برتر با حضور سعید آذری و جواد نکونام، تشکیل جلسه دادند و از نکونام برای لیگ بیست و یکم برنامه خواستند، جلسه‌ای دیگر برگزار می‌کنند.

با اعلام سعید آذری، باشگاه امروز به جواد نکونام نامه داده تا وی فردا در جلسه نهایی مذاکرات برای ادامه همکاری حاضر شود که یا خود نکونام یا وکیل او در این جلسه حاضر خواهند شد تا پیشنهادات نهایی خود را به باشگاه ارائه دهند که اگر توافق حاصل شود، کار‌های نهایی برای تمدید قرار داد انجام می‌شود.

ضمن این‌که مدیرعامل فولاد می‌گوید حفظ نکونام و اعضای کادرفنی از رویکرد‌های هیات مدیره باشگاه فولاد است.

به نظر می‌رسد فردا در این جلسه ماندن یا نماندن نکونام قطعی شود که البته باتوجه به این‌که در دو فصل حضور نکونام در این باشگاه، فولاد در سال اول به سهمیه آسیایی رسید و در سال دوم نیز تا روز پایانی از شانس‌های کسب سهیمه از طریق لیگ بود و در جام حذفی نیز همچنان مدعی کسب این سهمیه است، این مربی به کار خود در فولاد برای سومین فصل متوالی ادامه دهد.

البته نکونام با دغدغه‌هایی، چون بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مواجه است و شاید این مهم تردیدی در تصمیم وی برای ماندن ایجاد کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی