تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

توقیف۲۴ قبضه اسلحه و هزار عدد فشنگ در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از کشف ۲۴ قبضه سلاح، هزار عدد فشنگ و ۳۲ عدد خشاب اسلحه کلت در شهر کرمانشاه خبر داد.

کد خبر: ۱۰۲۹۷۹
۱۱:۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

توقیف اسلحه و فشنگ در کرمانشاه

دیدارنیوز ـ سرهنگ حسن حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت اعضای یک باند توزیع سلاح و مهمات در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر "کرمانشاه" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۲۴ قبضه سلاح شامل ۱۶ قبضه کلت، ۵ قبضه کلاشینکف، ۲ قبضه برنو و یک قبضه سلاح شکاری همراه با هزار عدد فشنگ کشف شد.

حیدری همچنین با اشاره به کشف ۳۲ عدد خشاب کلت، از دستگیری ۲ عضو باند و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند ادامه دارد.

وی در پایان مبارزه با توزیع کنندگان سلاح و مهمات که اصلی‌ترین عوامل ایجاد ناامنی در جامعه هستند را از مهمترین برنامه‌های پلیس امنیت عمومی استان برشمرد. فارس

منبع: فارس
برچسب ها: اسلحه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی