تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عذرخواهی ورزشکار کره‌ای از اظهاراتش علیه جواد فروغی

در پی بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول در واکنش به اظهارات ورزشکار کره جنوبی علیه جواد فروغی، قهرمان مسابقات تیراندازی المپیک توکیو، "جین جونگ او" به خاطر اظهاراتش در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۰۲۹۳۷
۰۹:۲۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

جواد فروغی المپیک

دیدارنیوز - نشریه جونگ آنگ ایلبو چاپ سئول نوشت: جین جونگ او، ورزشکار کره‌ای گفته که من به خاطر ایجاد جنجال با اظهارات نامناسب در حین مصاحبه با یک شرکت رسانه‌ای هنگام بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه اینچئون عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: من عمیقا بر این واقعیت تأکید می‌کنم که در بررسی واقعیت‌ها پس از شنیدن تنها آنچه در رسانه‌ها گزارش شده بود، فکر نکردم‌ و اظهارات بحث برانگیزی را بیان کردم.

وی خاطرنشان کرد: باید به بازیکنان دیگر و تلاش آنان توجه می‌کردم.

این تیرانداز اهل کره جنوبی ادامه داد: "من نیز در گذشته از مقاله‌های غلط یا تحریف شده و اظهارنظرهای بدخواهانه رنج برده‌ام، بنابراین عمیقا از دردی که باید جواد فروغی متحمل شود آگاه هستم. در آینده بیشتر در گفتار و عمل خود دقت خواهم کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی