تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بنا: فکر نمی کردم لوپز به کشتی برگردد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فکر نمی کردم لوپز کوبایی به کشتی برگردد اما خیلی خوب برگشت و فینالیست می شود.

کد خبر: ۱۰۲۹۲۸
۰۹:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

بنا لوپز کشتی المپیک

دیدارنیوز - محمد بنا پس از شکست علیرضا نجاتی و امین میرزازاده در نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی بازیهای المپیک توکیو  بیان کرد: آغاز رقابتها که برای ما که خوب نبود. اصلا فکر نمی کردم لوپز به کشتی برگردد اما  خیلی خوب بر گشت و به احتمال قوی  فینالیست شود. به نظرم  رقابت با رضا کایالپ راحت تر از این غول بی شاخ و دم باشد.

او در مورد انتظار پیروزی از  نجاتی گفت: طبیعتا ما هم انتظار داشتیم. امروز وزن کم کرد پس از آن با دکتر امیر ساسان و مربیان صحبت کردیم اما شرایطش برنمی گشت. یک مقدار هم بد غذا است و هر چیزی نمی تواند بخورد و بدنش دچار بهم ریختگی شد. ان‌شاءالله فردا نتایج بهتری بگیریم.  شرمنده مردم شدیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی