تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جزئیات تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی برای خبرنگاران

معاون وزیر راه وشهرسازی به تشریح جزئیات تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن ملی برای خبرنگاران پرداخت.

کد خبر: ۱۰۲۸۹۷
۱۶:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

جزئیات ساخت مسکن ملی برای خبرنگاران

دیدارنیوز ـ محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تفاهم نامه‌هایی بین وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با هدف خانه دار کردن اقشار مختلف به امضا رسیده است، گفت: تفاهم نامه امروز برای ۱۰ هزار واحد تنظیم شده و بر این اساس ۷۵ هزار متقاضی اولیه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت راه معرفی شده اند.

او ادامه داد: مراحل پالایش اولیه و شاخص‌های سه گانه برای واجد شرایط بودن متقاضیان پیش بینی شده بررسی شده و از تعداد کسانی که واجد شرایط بودند، مجددا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کردیم که اولویت بندی کنند تا افرادی که در اولویت بالاتری هستند به ما معرفی کنند.

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی بیان کرد: ۹ هزار نفر تاکنون به وزارت راه و شهرسازی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده‌اند و ما در تلاش هستیم تا پیش از ۱۷ مرداد ماه این افراد از جمله خبرنگاران و هنرمندان و برای ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه اقدام کنند.

محمودزاده اظهار کرد: ما در تلاش هستیم که متقاضیانی که اطلاعات خود را بارگذاری کرده‌اند، بتوانند به پروژه‌های خالی در شهر‌های مختلف و همچنین در جا‌هایی که ما ظرفیت داریم، متصل شوند.

او تصریح کرد: این ۹ هزار نفر به سامانه معرفی شده و اطلاعات خود را به زودی بارگذاری می‌کنند و از سوی دیگر وزارت راه و شهرسازی از وزارت فرهنگ و ارشاد در خواست کرده که حدود هزار نفر دیگر را معرفی کند تا این ظرفیت ۱۰ هزار نفری تکمیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این تفاهم نامه سه ساله بوده، ولی ما در همین مقطع اول کل این ۱۰ هزار واحد را ساماندهی و پوشش داده‌ایم و ساخت و ساز‌ها را اجرا کرده‌ایم.

او یادآور شد: سه گروه اساسی و اصلی در این تفاهم نامه لحاظ شده‌اند که شامل هنرمندان، خبرنگاران و سایر اقشار هدف که شامل کارمندان خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، می‌شود.

محمودزاده گفت: در این تفاهم نامه اعلام کرده‌ایم که اگر اراضی در اختیار وزارت راه و شهرسازی و موضوعی که در قالب ماده ۶ است، ارائه کنند، این اراضی امکان تبدیل شدن به پروژه‌های مسکونی را برای اقشاری که معرفی شده، دارند.

او بیان کرد: ما سعی خواهیم کرد از منابع داخلی صندوق هنر و سایر منابعی که در اختیار وزارت راه و شهرسازی است، از جمله تسهیلات بانکی و زمین امکان صاحب خانه شدن اقشار هدف را فراهم کنیم.

برچسب ها: مسکن ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی