تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

استقبال بین‌المللی از جشنواره فیلم کوتاه تهران

۶ هزار و ۴۰۲ فیلم خارجی برای رقابت در سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ثبت‌نام کردند.

کد خبر: ۱۰۲۸۹۴
۱۵:۵۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

استقبال از جشنواره فیلم کوتاه تهران

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پس از تمدید ۲ هفته‌ای مهلت ثبت‌نام فیلم‌های خارجی در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تعداد آثار خارجی رسیده به دبیرخانه این رویداد تا سی‌ام تیرماه به ۶۴۰۲ فیلم رسید.

این رویداد پس از پذیرفته شدن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در لیست جشنواره‌های مورد تأیید اسکار و با توجه به درخواست فراوان متقاضیان شرکت در این رویداد صورت گرفت.

تعدادآثار متقاضی خارجی رقابت در «TISFF ۲۰۲۱» و دریافت ۶ هزار دلار جایزه بخش بین‌الملل این جشنواره به ۶۴۰۲ فیلم رسید. فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از نیمه دوم شهریور معرفی و این رویداد از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی