تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تجاوز به دختر ۱۷ ساله توسط ناپدری/ قتل جلوی چشمان مادر! + عکس

ناپدری بی رحم که پس از تجاوز به دخترخوانده ۱۷ ساله اش او را به قتل رسانده بود بازداشت شد. این مرد محکوم شده که به مدت چند سال دختر همسرش را مورد تجاوز قرار داده و در آخر او را به قتل رسانده است.

کد خبر: ۱۰۲۸۵۶
۱۳:۴۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

قتل دختر خوانده بعد از تجاوز

دیدارنیوز ـ بنا برا اطلاعات پلیس مادر قربانی نیز به جرم همدستی با شوهر ۴۱ ساله اش برای سرپوش گذاشتن در قتل دخترش و بی گناه جلوه دادن همسر دستگیر شد، اما این در حالی است که این زن به قاضی پرونده بیان کرد که همسرش تهدید کرده بود در صورتی که موضوع تجاوز و قتل دخترش را به پلیس گزارش دهد او را می‌کشد به همین دلیل مجبور به همکاری با وی شد.

قتل دختوخوانده بعد از تجاوز

گفتنی است که در جریا تحقیقات پلیس مشخص شد که ناپدری بی رحم پس از کشتن دختر خوانده اش وقتی متوجه می‌شود قربانی از آزار‌های گذشته وی با دوستانش صحبت کرده اس ام اس‌هایی به دوستان وی زده و همه گفته‌های خود را تکذیب کرده، اما با این وجود باز هم در دام قانون گرفتار شد.

منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی