تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

واکنش آمریکا به حادثه کشتی اسرائیلی در دریای عمان

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره حادثه کشتی اسرائیلی در دریای عمان ابراز نگرانی کرد و گفت آمریکا در حال همکاری با شرکای بین المللی برای روشن شدن حقایق است.

کد خبر: ۱۰۲۸۲۶
۱۲:۱۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

آمریکا به حادثه کشتی اسرائیلی

دیدارنیوز -  به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که با بازماندگان قربانیان حمله اخیر به کشتی "مرسر استریت" در دریای عمان ابراز همدردی می کنیم و از وقوع چنین حمله‌هایی به شدت نگران هستیم.

وی در حساب کاربری توییتر خود افزود که آمریکا برای کمک‌رسانی و یافتن واقعیت‌ها با شرکای بین‌المللی خود در حال همکاری است

جالینا پورتر معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در نشستی تلفنی با خبرنگاران آمریکایی گفت که کشورش از گزارش ها مبنی بر حمله به یک نفتکش اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان بسیار نگران است و وضعیت را از نزدیک زیر نظر دارد.
خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت کشتیرانی صهیونیستی «زودیاک ماریتیم» ادعا کرد: دو خدمه کشتی حادثه دیده در نزدیک عمان کشته شده اند.

در همین حال،‌ شبکه المیادین، در گزارشی از حادثه کشتی صهیونیستی در سواحل کشور عمان، به نقل از یک شرکت امنیت دریایی به نام «دریاد گلوبال» اعلام کرده که حمله با استفاده از یک پهپاد صورت گرفته است.

این شرکت امنیتی دریایی همچنین مدعی شده که کشتی یاد شده هدف دو حمله قرار داشته است که ماهیت حمله دوم هنوز مشخص نیست. هنوز جزئیات کاملی در باره حادثه کشتی صهیونیستی از سوی منابع رسمی منتشر نشده است و جزییات آن، از صبح امروز به صورت قطره چکانی در رسانه ها درز شده است.

سازمان بازرگانی دریایی ارتش انگلیس پیش از این در بیانیه کوتاهی گفته بود که این حادثه اواخر پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره "مصیره" کشور عمان و در فاصله نزدیک به ۳۰۰ کیلومتری مسقط پایتخت این کشور واقع در شبه جزیره عربی رخ داده و انگیزه آن، دزدی دریایی نبوده است.

درحالی که وزارت دفاع انگلیس کشتی هدف قرار گرفته در سواحل عمان را در مالکیت رژیم اسرائیل دانسته بود، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "این کشتی ژاپنی است و توسط یک شرکت اسرائیلی به مالکیت «ایان عوفر» بازرگان اسرائیلی اداره می شود".

منبع: ایرنا
برچسب ها: ند پرایس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی