تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

شرط جدید گل‌محمدی برای باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعلام لیست خرید خود برای باشگاه پرسپولیس شرط گذاشت.

کد خبر: ۱۰۲۸۱۸
۱۱:۴۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

 گل‌محمدی پرسپولیس

دیدارنیوز - باشگاه پرسپولیس برای تقویت این تیم در راستای حضور قدرتمندانه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گه از اواخر شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد و همچنین فصل آینده بازی‌های لیگ برتر در نظر دارد خیلی زود وارد فصل نقل و انتقالات شود. در همین راستا جعفر سمیعی در اواسط هفته پیش از یحیی گل‌محمدی خواست لیست خریدش را تحویل وی دهد تا مذاکرات را با این نفرات آغاز کند.

نکته قابل توجه اینکه گل‌محمدی هیچ لیستی را تحویل باشگاه پرسپولیس نداده و به مدیریت این باشگاه اعلام کرده تا زمانی که با بازیکنان و مربیان تیم به طور کامل تسویه نشده و قرارداد بازیکنان آزاد باشگاه تمدید نشود، لیست خرید نخواهد داد.

چنین درخواستی از سوی سرمربی پرسپولیس کار مدیریت این باشگاه را برای تقویت تیمش سخت کرده است. پرسپولیس بدهی سنگینی به گابریل کالدرون دارد که طبق حکم فیفا باید سریعا آن را پرداخت کند. از طرفی طلب بازیکنان و مربیان این تیم هم سنگین است از این جهت که 10 درصد قرارداد به سرخپوشان بابت قهرمانی در لیگ به عنوان پاداش تعلق می‌گیرد. بماند که 10 درصد هم برای صعود آسیایی و کسب سهمیه آسیا به صورت جداگانه به قراردادهای اعضای این تیم قبلا اضافه شده بود.


بیشتر بخوانید: قهر کریم باقری با یحیی گل‌محمدی؟


باشگاه پرسپولیس تا الان حدود 80 درصد قرارداد بازیکنان و مربیانش را پرداخت کرده و باید آپشن‌ها را هم به این درصد باقی مانده اضافه کرد. چنانچه این پرداختی‌ها انجام نشود هیچ یک از بازیکنان آزاد پرسپولیس قراردادشان را تمدید نخواهند کرد و از طرفی گل‌محمدی هم لیست خرید خود را به جعفر سمیعی نخواهد داد.

البته گل‌محمدی فصل پیش هم قبل از اینکه لیستی به مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس بدهد آن را تحویل مدیر برنامه خود داد تا وی امورات نقل و انتقالات باشگاهش را برعهده بگیرد. اتفاقی که سر و صدای زیادی را به همراه داشت و باعث بالا رفتن قیمت بازیکنان مدنظر و اعتراض شدید مهدی رسول‌پناه مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس شد.

منبع: آنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی