تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ واکنش اردوغان، روحانی و روسیه
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ واکنش اردوغان، روحانی و روسیه

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

قیمت ارزان تیبا کارشناسان را شگفت زده کرد!

قیمت ارزان خودروی تیبا متعلق به شرکت سایپا در مقایسه با سایر مدل‌های داخلی باعث شگفتی کارشناسان شده است.

کد خبر: ۱۰۲۷۵۸
۰۹:۱۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

سایپا و قیمت ارزان تیبا

دیدارنیوز ـ قیمت‌های سرسام آور خودرو‌های داخلی به بهانه شوک‌های ارزی به شکل بی سابقه‌ای نسبت به سال ۱۳۹۲ افزایش پیدا کرده است و در این میان خودرو تیبا متعلق به شرکت سایپا با افزایش ۵۳۳ درصدی کمترین افزایش قیمت را تجربه کرده است.

پراید از ۱۷ میلیون تومان در سال ۱۳۹۲ با افزایش ۷۹۴ درصدی قیمت به ۱۳۵ میلیون تومان و تیبا از ۲۱ میلیون تومان؛ با افزایش ۵۳۳ درصدی قیمت به ۱۳۳ میلیون تومان رسیده است که این افزایش کمتر می‌تواند به دلیل ایراد‌های متعدد این خودرو به خصوص در قسمت گیربکس باشد که مردم را در انتخاب بین جانشین‌های نزدیک پراید و تیبا به سمت پراید سوق داده است.

علیرغم اینکه نرخ ارز از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۶۰۰ درصد افزایش یافته است و درصد کمی از قطعات خودرو‌های داخلی ایران خودرو و سایپا وارداتی است، اما در اکثر مدل ها؛ میزان افزایش قیمت از میزان افزایش نرخ ارز و شاخص قیمت‌ها بیشتر بوده است.

منبع: تحریریه
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی