تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تکلیف میزبانی تیم‌ملی فوتبال، هفته آینده مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید تکلیف میزبانی تیم‌ملی در رقابت‌های نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هفته آینده مشخص می‌شود.

کد خبر: ۱۰۲۷۵۲
۰۹:۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

میزبانی تیم‌ملی فوتبال

دیدارنیوز - شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار کرد: من این قهرمانی را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. عرض خدا قوت به همه دست‌اندرکاران دارم. از باشگاه‌ها گرفته تا رسانه‌ها و رسانه ملی و سازمان لیگ. جناب آقای بهاروند و همکارانشان سال سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتند. امسال سالی بود که بخشی از آن با بازی‌های تیم‌ملی تقارن پیدا کرد. جای خوشحالی دارد که در لیگ قهرمانان نمایندگان شایسته‌ای داریم و امیدوارم نتایج در خور فوتبال کشور کسب کنند.

او افزود: شروع لیگ بیستم با فدراسیون جدید نبود و تنها یک سوم پایانی‌اش در فدراسیون جدید برگزار شد. شاید یکسری اتفاقات در لیگ‌های متعددی که داریم رخ داد. یکی از مهمترین مسائل در این فدراسیون توجه ویژه‌ای به آن می‌شود، نهادینه کردن انضباط و اصرار بر اجرای عدالت است. در همین راستا لیگ دو را تعلیق کردیم و به هیچ عنوان مصلحت اندیشی نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال قطعا در لیگ آینده به مسیری خواهد رفت که خیلی از حواشی جمع شود و چیزی که شأن فوتبال کشور است به دست بیاید. برای ما این موضوع مهم است مسائل اخلاقی و انضباطی رعایت شود و در این راستا از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال حمایت قطعی می‌کنیم. فدراسیون فوتبال بخشی از کارش اصلاح ساختار است که یکی از آن‌ها اصلاح قوانین انضباطی و به روز کردن آن‌هاست. یک بخش از اتفاقاتی که امسال رخ داد زیبنده فوتبال ایران نبود. ما امیدواریم با نگاهی جدی‌تر این فضا را برنامه‌ریزی کنیم. قطعا با هر بی‌نظمی‌ای برخورد خواهیم کرد. با هر کس که بخواهد بدعت آفرین باشد برخورد می‌شود و این بساط برچیده خواهیم کرد. فدراسیون فوتبال نه اغماض و نه مماشات می‌کنند.

عزیزی خادم در پاسخ به سوال راجع به VAR توضیح داد: تاریخ دقیقی درباره راه‌اندازی VAR نمی‌توانم بگویم. کمیته‌ای قوی با حضور فغانی و آقای کامرانی‌فر تشکیل شده است. بخشی از مراحل راه‌اندازی VAR در اختیار ماست ولی بخش دیگر آن به تحریم‌ها بستگی دارد. قطعا گزارش مبسوط آن در روزهای آینده اعلام می‌شود.

او در ادامه درباره شرایط میزبانی تیم‌ملی در رقابت‌های نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: ما بررسی مبسوط درباره برنامه‌های تیم‌ملی کردیم و در چند روز آینده اعلام خواهیم کرد. ما بازی‌های سختی در پیش داریم. ما مترصد کسب میزبانی هستیم و ظرف هفته آینده مشخص می‌شود که چه خواهد شد. ما مکاتبامان را انجام دادیم و امیدواریم به تصمیمی که به نفع فوتبال ملی است برسیم. ما از تمام ظرفیت‌مان برای رفت و برگشتی کردن بازی‌ها استفاده می‌کنیم. اگر بازی‌ها بخواهد به صورت متمرکز برگزار شود سعی می‌کنیم هدفمند این کار را بکنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که فدراسیون برنامه‌ای برای برگزاری بازی دوستانه برای تیم‌ملی دارد، گفت: درباره بازی دوستانه سرمربی تیم‌ملی باید درخواست کند و اگر درخواست کند ما رسیدگی می‌کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی