تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
گزارش تصویری دیدار

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ افتخار و سرنوشت در دو میدان!

پرسپولیس و سپاهان امشب در دو میدان مختلف بازی می‌کنند. اما کیست که نداند که امشب پرسپولیسی‌ها صدای نفس سپاهان را پشت سر خودم می‌شنوند و سپاهانی‌ها سایه پرسپولیس را در مقابل خود می‌بینند.

کد خبر: ۱۰۲۷۳۵
۱۹:۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰

پرسپولیس - سپاهان هفته آخر لیگ برتر

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: امشب پرسپولیس و سپاهان در دو میدان مختلف تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتبال را معین می‌کنند. پرسپولیس در برابر پیکان و سپاهان در مقابل استقلال رقیب سنتی پرسپولیس. با این حال کیست که نداند که پرسپولیسی‌ها در قامت بازیکنان پیکان شبح سپاهان را می‌بینند و سپاهانی‌ها صدای نفس‌های سرخ‌پوشان را از سینه رقیب دیرینه می‌شنوند. جدال امشب یکی از کلاسیک‌ترین جدال‌های لیگ برتر فوتبال ایران است، جدالی قدیمی که هر بار تازه است؛ حتی اگر این بار در دو میدان مختلف به پا شده باشد. جدال سرنوشت، جدال افتخار و جدال غرور که یک غایب بزرگ هم دارد. گزارش پیش‌بازی این مسابقه را ببینید. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی