تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش سید حسن خمینی به طرح مجلس درباره حمایت از حقوق کاربران

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بزرگترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک «هنجار لازم» بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را «تحمیل غیرلازم» می‌داند.

کد خبر: ۱۰۲۶۴۹
۱۳:۰۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

سید حسن خمینی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی فیلترینگ مسدودسازی اینترنت

دیدارنیوز: حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از سخنان خود درخصوص بی‌اثر بودن برخورد‌های سلبی با تکنولوژی و فضای مجازی نوشت: بزرگترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک «هنجار لازم» بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را «تحمیل غیرلازم» می‌داند.

در این فیلم سید حسن خمینی بیان کرده است: ماهواره را منع کردید هست، گفتید تماس‌های تصویری نباشد، آمد، تلگرام را فیلتر کردید، هست.

سیدحسن خمینی تصریح کرد: بعضی وقت‌ها به ممیزی‌هایی که در کتاب‌ها صورت می‌گیرد خنده‌ام می‌گیرد؛ برای یک کتابی که تیراژی ۵۰۰ یا ۷۰۰ نسخه است که تازه ۲۰۰- ۳۰۰ نسخه آن در انبار ناشر ممکن است بماند، همان با پی دی اف به وقت نرسیده ۶۰، ۷۰ هزار نسخه آن خوانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوع دیگری از مدیریت را باید نشان داد، مصونیت را این بار نباید از زاویه محدودیت رفت.

سیدحسن خمینی یادآور شد: امکانش نیست، اگر باشد بحث کنید خوب است یا بد. خب وقتی امکانش نیست باید از نوع دیگری وارد این فضا شد، کما اینکه او خودش را تحمیل می‌کند. آن وقت ما همیشه از عقب سر می‌دویم!

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
مدیران مریخی بجای کار مفید ، کار بی خاصیت انجام میدهند .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی