تیتر امروز

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.

نتایج ورزشکاران ایران در ششمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰

ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها در دو ماده مسابقه دادند.

کد خبر: ۱۰۲۶۲۸
۱۰:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

ورزشکار ایرانی المپیک توکیو

دیدارنیوز: ششمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کاروان ورزش ایران روز کم مسابقه‌ای بود و تنها دو دختر ایرانی در ماده‌های قایقرانی رویینگ و مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر مسابقه دادند. نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در توکیو به فینال B المپیک راه یافت.

تیراندازی:

هانیه رستمیان پرچمدار زن کاروان ایران در المپیک توکیو در مرحله دقت تپانچه بادی ۲۵ متر با امتیاز ۲۸۹.۷ در رده شانزدهم ایستاد. این ماده فردا (جمعه) در مرحله سرعت و فینال ادامه خواهد داشت. هانیه رستمیان پیش از این در تپانچه بادی دهم و در میکس تپانچه بادی در کنار جواد فروغی در رده پنجم المپیک توکیو قرار گرفته بود.

ورزشکار ایرانی المپیک توکیو

قایقرانی:

نازنین ملایی تنها دختر قایقران ایران در بازی‌های المپیک توکیو در مرحله نیمه نهایی رویینگ یک نفره زنان با قایقرانانی از کشور‌های آمریکا، اتریش، نیوزلند، کانادا و بریتانیابه رقابت پرداخت و با زمان ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه ششم شد و به فینال B این مسابقات راه یافت. او باید برای کسب مقام هفتم تا دوازدهم مسابقه دهد.

نازنین ملایی در دور مقدماتی روئینگ سوم شد و به یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله هم عملکرد خوبی را به ثبت رساند و با سومی به نیمه‌نهایی صعود کرد. هیچ قایقران ایرانی تا به حال به فینال A و B المپیک صعود نکرده بود.

ورزشکار ایرانی المپیک توکیو

برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی