تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد

باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ «بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال» به عنوان اصل خواسته و مبلغ «پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال» به عنوان هزینه دادرسی محکوم شد.

کد خبر: ۱۰۲۶۲۵
۱۰:۰۱ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

پرسپولیس علیرضا بیرانوند محرومیت باشگاه

دیدارنیوز: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی ادعای علیرضا بیرانوند در پرونده بدهی پرسپولیس به این بازیکن، حکم به محکومیت سرخپوشان پایتخت داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های ۹۶-۹۵، ۹۷-۹۶، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ «بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال» به عنوان اصل خواسته و مبلغ «پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال» به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در ضمن، درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند در این پرونده مردود اعلام شد.

رای صادره مستند به بند ۲ ماده ۱۴ آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی