تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

افتخاری که برای موسیقی ملی رقم خورد

آلبوم ایرانی «صدا‌ها و پل‌ها» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی احسان مطوری، به فهرست پرفروش‌های سایت موسیقی بیلبورد راه یافت.

کد خبر: ۱۰۲۴۶۸
۰۹:۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

آلبوم صدا‌ها و پل‌ها در رفروش‌های  بیلبورد

دیدارنیوز ـ پس از گذشت یک هفته از انتشار آلبوم «صدا‌ها و پل‌ها» با آهنگسازی احسان مطوری، نشریه تخصصی بیلبورد، در بین ۱۵ اثر پرفروش در ژانر «موسیقی کلاسیکال کراس اور» (Classical cross over albume)، این آلبوم ایرانی را در جایگاه سیزدهم معرفی کرده است؛ ضمن اینکه احتمال می‌رود این اثر طی هفته‌های آتی به جایگاه‌های بالاتری در این چارت دست پیدا کند و یا در همین بخش باقی بماند.

بیلبورد یک مجله هفتگی در حوزه موسیقی است که چندین جدول معتبر رده بندی را برای رسانه‌ها و علاقمندان به موسیقی پشتیبانی می‌کند. معیار ارزیابی این جدول برای رتبه‌بندی آهنگ‌ها بر پایه میزان فروش فیزیکی، فروش دیجیتالی و پخش رادیویی است.

آلبوم موسیقی «صدا‌ها و پل‌ها» به آهنگسازی احسان مطوری با همراهی حدود ۱۰۰ موسیقیدان از سراسر جهان ساخته شده است و در ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ (۱۶ جولای ۲۰۲۱) منتشر شده است.

این پروژه با حضور علیرضا قربانی به عنوان خواننده اصلی و با همکاری حدود ۱۰۰ موزیسین و ۹ خواننده، در ۲۰ استودیو از سراسر دنیا با ساخت ۹ قطعه موسیقی به انجام رسیده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی