تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!
در چهارمین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!

چهارمین برنامه دیدار اندیشه به ادامه گفت‌وگو با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه در خصوص ارتباط امر حکمرانی با دین و دینمداران اختصاص داشت. این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.

دیاباته مقابل سپاهان هم غایب است؟

مهاجم خارجی استقلال که این روزها در ترکیب فرهاد مجیدی جایی ندارد به احتمال فراوان به دیدار با سپاهان هم نمی‌رسد.

کد خبر: ۱۰۲۴۳۸
۱۵:۵۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

دیاباته

دیدارنیوز -  شیخ دیاباته مهاجم مالیایی آبی های پایتخت در دو بازی گذشته تیمش حتی در لیست تیم هم قرار نداشته است. او که بابت عدم دریافت مطالباتش از استقلال ناراحت است، قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان به کادرفنی اعلام کرد مصدوم بوده و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

دیاباته به همین بهانه همراه آبی پوشان به قائمشهر هم سفر نکرد و مقابل نساجی غایب بود و حالا خبر می‌رسد که احتمالا در دیدار با سپاهان هم جایی در فهرست استقلال نخواهد داشت.

مهاجم خارجی استقلال که در پایان فصل قراردادش با آبی‌پوشان به پایان می‌رسد به احتمال فراوان جایی در ترکیب این تیم در فصل بعد نخواهد داشت. حتی احمد مددی مدیرعامل استقلال هم اعلام کرد نام او در فهرست فصل آینده فرهاد مجیدی قرار ندارد.

در این وضعیت با توجه به معوق شدن مقدار زیادی از طلب دیاباته، طبیعی است که او چندان رغبتی برای حضور در ترکیب استقلال نداشته باشد و به بهانه مصدومیت جزئی پایش برای آبی ها به میدان نرود.

حال اما دیاباته احتمالا مقابل سپاهان هم غایب است و شاید شاهد آن باشیم که این مهاجم خارجی که در تعداد کثیری از بازی های استقلال در فصل جاری غایب بوده، مقابل گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی بتوانددر لیست آبی ها قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی