تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

اولین محموله مرغ 10 هزار تومانی وارد کشور شد/ افت شدید قیمت مرغ در راه است

بر اساس ابلاغیه خرداد ماه هیئت وزیران میزان واردات مرغ با ارز ترجیحی از 50 هزار تن به 120 هزار تن افزایش یافت تا برای ترمیم ذخایر این محصول و تنظیم بازار مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: ۱۰۲۴۳۱
۱۵:۴۳ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

محموله وارداتی مرغ و افت شدید قیمت

دیدارنیوز ـ هیئت وزیران با توجه به ضرورت افزایش میزان خرید و واردات گوشت مرغ با استفاده از ارز ترجیحی، مصوبه مربوط را اصلاح کرد. بر اساس مصوبه قبلی این هیئت مقرر شده بود که 50 هزار تن مرغ به کشور وارد شود که با تصمیم جدید آنها این میزان افزایش یافت.

بر اساس اعلام این مصوبه این واردات ، به منظور ترمیم ذخایر راهبردی و تنظیم بازار گوشت سفید کشور است و به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده شد تا از طریق شرکت های مباشر دولتی و غیردولتی، 120 هزار تن گوشت مرغ را با استفاده از ارز ترجیحی (4200 تومانی) خریداری و وارد کشور نماید.

گفتنی است، علی صالحی رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری محموله 1000تنی مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، روند بارگیری و ارسال این محموله بزرگ به سراسر کشور آغاز شده است.

با توجه به قیمت 1.9 دلاری مرغ خریداری شده که یک دلار هم گرانتر خریداری شده است، پیش بینی می شود حداکثر قیمت تمام شده مرغهای وارداتی با ارز 4200 تومانی حدود 10 هزار تومان باشد. در صورت تداوم واردات، با تزریق این مرغهای وارداتی قیمت در بازارهای داخلی نیز با افت جدی رو به رو خواهد شد.

 محموله وارداتی مرغ وارد و افت شدید قیمت

منبع: تحریریه
برچسب ها: قیمت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی