تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

ظرفیت‌های شغلی منطقه آزاد اروند در اختیار مردم بومی قرار گیرد

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مرز مشترک با کشور عراق یک فرصت برای توسعه خوزستان است و مسئولان باید با رفع موانع در افزایش تولید و تجارت تلاش کنند.

کد خبر: ۱۰۲۳۹۵
۱۳:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

 ظرفیت‌های شغلی منطقه آزاد اروند

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فر اظهار داشت: داشتن مرز مشترک برای استان خوزستان یک ظرفیت بسیاری مهمی برای افزایش مبادلات اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود: مسئولان باید از این ظرفیت برای رونق منطقه اروند استفاده کنند و زمینه حضور تولید کنندگان داخلی را در این کشور فراهم کنند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شعار سال گفت: برای افزایش تولید نیاز به حضور در بازار‌های عراق هستیم و این نیاز دارد مسئولان منطقه اروند موانع و بویژه موانع اداری را از پیش پای تولید کننده بردارند و با پشتیبانی لازم زمینه افزایش تولید را فراهم کنند.

وی بیان داشت: یکی از ظرفیت‌های منطقه گردشگری است که باید با تسهیل موانع زمینه حضور گردشگر را در منطقه فراهم کنند.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: افزایش تولید زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند، این ظرفیت‌های شغلی باید در اختیار مردم بومی منطقه قرار گیرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: منطقه آزاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
آخه جناب شام ونهاری درکارنیست وشماازآفتابه لگن میگی.کدام گردشگری،کدام تجارت باعراق؟حالت خوبه؟درسته که آمریکاییها برق وبلندگو ومیکروفون رودرست کردن اماآدمم نباید به میکروفون رسیدهرچی خواست بگه.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی