تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

وزارت اطلاعات: اعضای شبکه‌ای از عوامل موساد را دستگیر کردیم

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرز‌ها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۰۲۳۷۹
۱۳:۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

وزارت اطلاعات

دیدارنیوز - مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرز‌ها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری وترور بهره برداری کنند؛ تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به علم آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد.

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: این تسلیحات شامل کلت کمری، نارنجک، وینچستر، کلاش و فشنگ جنگی می‌شود که برخی از آن‌ها همچون وینچستر و نارنجک برای به آشوب کشیدن اعتراضات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری همیشگی آحاد مردم به ویژه هموطنان ساکن در استان‌های غربی کشور در مواجهه با دشمنان ایران اسلامی، از همه اقشار مردم خواست تا درباره پیشنهاد‌های مشکوک به ویژه در فضای مجازی و درخواست انجام برخی اقدامات در قبال دریافت مبالغ خارج از عرف، با هوشیاری و آگاهی بیشتر عمل کنند و مراتب را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی