تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

مطالبه به حق بازنشستگان برای افزایش مستمری

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی جامعه از سازمان تامین اجتماعی افزایش مستمری بازنشستگان است.

کد خبر: ۱۰۲۳۶۳
۱۲:۲۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

 افزایش مستمری بازنشستگان

دیدارنیوز ـ مصطفی سالاری با بیان اینکه خواست اصلی جامعه از سازمان تامین اجتماعی انجام وظایف و تعهدات قانونی است، گفت: در حوزه درمان انتظار بیمه‌شدگان، سهم کمتر بیمه (فرانشیز کمتر)، افزایش پوشش این بیمه و ارتقاء کیفی خدمات است، که باید از جانب سازمان ارائه یا از مراکز درمانی دانشگاهی وغیردانشگاهی غیرملکی خریداری شود.

سالاری با اشاره به جامعه ۴۶ میلیون نفری تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان به منظور پرداخت سایر کمک هزینه‌ها که برحسب مورد پیش می‌آید و تامین اجتماعی متهعد به پرداخت است، مشکل خاصی ندارد.

مرحله اول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد سال ۹۹ اجرایی و حقوق ماهانه مستمری‌بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت.


بیشتر بخوانید: خبر خوش نوبخت برای بازنشسته‌ها


مرحله دوم این متناسب‌سازی نیز در پرداخت حقوق فروردین ماه این جمعیت لحاظ شد. براساس این متناسب‌سازی، بازنشستگان با ٣٠ سال سابقه از فروردین ١۴٠٠، چهار میلیون و ۲۰۰ تا چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

بازنشستگان با بیش از ٣٠ سال سابقه نیز با توجه به سنوات بیش از این مبلغ و بازنشستگان کمتر از ٣٠ سال سابقه هم کمتر از این میزان را (باتوجه به سنوات) دریافت خواهند کرد.

در این راستا همچنین ۲۸ اسفند سال ۹۹ مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: نمی‌توان گفت، مستمری جامعه بازنشستگان یک زندگی با شرایط متوسط رو به بالا را جواب‌گو خواهد بود، اما این افزایش با توجه به توان سازمان و منابعی که حداقل برای سه تا چهار سال آینده پیش‌بینی شده، انجام پذیرفت.

وی تاکید کرد:، اما مستمری کافی، بدون شک به عنوان مطالبه اصلی جامعه بازنشستگان از وظایف مهم سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود. از ۲۲ تا ۲۹ تیر ماه هفته تامین جتماعی نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
آه دل مظلوم چوسوهان ماند گر خود نبرد برنده راتیزکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
بازنشسته گارگری طلب که نداره هیچ.بدهکارهم هست.ازدوران کاربدهکاروشرمنده خانواده.حالاهم هرچی سنگه مال پای لنگه.بزنید که خوب میزنیدوقطی مطمئن هستیدصدای مابجائی نمیرسه هرکس به هرطریقی میزنه.شماکه ازخداهم نمیترسید.پس بلاهای طبیعی راهم بندازیدگردن ما.فقط نمیدونم اگرمابازنشسته کارگری نبودیم شمااینهمه تورم.گرانی.و....راگردن چه کسی می انداختید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
چرا برای لشکری وکارمندی بودجه وسط سال تامبن وام انها سر نوبت واریز میشه ولی کارگر بازنشته ماه پنجم پول عقب مانده نگرفته ماههای اخر سال همسانسازی رادزدی کردن حالا نوبت اینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
0
0
حسن صادقی کجائی؟دهقان کیاکجائی؟سالاری بیادوباره وعده بده دلمون برای وعده های پوچ تنگ شده یکی بیادحرفی بزنه هم رسانه هاسرگرم میشن هم مابازنشسته هامیتونیم باوعده شمابقال محل راسرکاربزاریم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی