تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اینترنت ایذه همچنان قطع است

نماینده ایذه در مجلس گفت:‌ تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.

کد خبر: ۱۰۲۳۱۶
۱۰:۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

اینترنت ایذه

دیدارنیوز - عبدالله ایزد پناه، نماینده ایذه و باغملک در مجلس در رابطه با نا آرامی‌های اخیر در حوزه انتخابیه خود گفت: در راستای برخی ناآرامی‌هایی که در استان خوزستان به علت تنش آبی رخ داد، در شهرستان ایذه هم عده‌ای به تبعیت از شهرستان‌های دیگر دست به اعتراض زدند و در کنار مردم معترض عده‌ای سودجو هم بی نظمی و ناآرامی‌هایی را به وجود اوردند و تیراندازی‌هایی از سوی افراد ناشناس انجام گرفت.

به گزارش برنا، او ادامه داد: در پی این نا آرامی‌ها و درگیری‌ها در شهرستان ایذه عده‌ای مجروح شدند و یک نفر هم جان باخت که این حادثه و نوع کشته شدن این فرد در دست بررسی است.

ایزدپناه بیان کرد: با تدبیر نیرو‌های امنیتی و شورای تامین و استاندار و با حضور بنده جلساتی را با بزرگان و سران قبائل برگزار کردیم و سرکشی به خانواده مقتول داشتم و از نزدیک با خانواده فرد کشته شده گفتگو کردم. اکنون شهر اوضاع آرامی را سپری می‌کند.

نماینده ایذه مطرح کرد: مردم در روز گذشته (یک شنبه سوم مرداد) به حمایت از نظام و در راستای محکوم کردن فتنه گران راهپیمایی را ایذه برگزار کردند.

او درخصوص وضعیت بازداشت شده‌ها درایذه گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.

ایزدپناه در خصوص وضعیت اینترنت شهرستان ایذه گفت: تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.

منبع: رویداد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی