تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تدابیر برای جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس در نشست امروز شورای تامین

جلسه شورای تامین استان تهران درباره دیدار حساس هفته سی‌ام لیگ برتر امروز برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۰۲۱۸۶
۱۳:۰۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

جشن قهرمانی پرسپولیس د

دیدارنیوز -  تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل تراکتور به برتری سه بر یک رسید و با ۶۴ امتیاز و حفظ صدرنشینی، اکنون در یک قدمی کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها است.

پرسپولیس جمعه در هفته پایانی مسابقات باید در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پیکان برود و قرار است امروز جلسه شورای تامین استان تهران درباره این مسابقه برگزار شود. با توجه به قهرمانی احتمالی سرخ‌پوشان، در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره نحوه برگزاری جشن قهرمانی و سایر امور مرتبط با این دیدار حساس انجام خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس عصر امروز تمرین ریکاوری خود پس از بازی با تراکتور را برگزار می‌کنند. طبق برنامه ریزی کادرفنی تمرینات این تیم تا روز بازی با پیکان هر روز برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی