تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیری که دیر به فکر تیمش افتاد؛ تغییرات در استقلال جدی است؟

مدیر عامل استقلال که در این فصل به دلیل خدماتی که در این باشگاه انجام داد مورد انتقاد هوداران بود حالا به طور جدی به تغییرات در فکر می‌کند.

کد خبر: ۱۰۲۱۷۰
۱۲:۰۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

مدیریت استقلال

دیدارنیوز - احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که این فصل حواشی زیادی پیرامون وی بود و بازیکنان، کادر فنی و هواداران دل خوشی از وی ندارند، دیشب در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و صحبت‌های مفصلی انجام داد. او در بخشی از سخنانش گفت: قرار شده بازیکنان از فردا به باشگاه بیایند تا درخصوص دغدغه و ابهامات آنها صحبت کنیم!

مدیر عامل باشگاهی بزرگ چون استقلال باید یک هفته مانده به پایان لیگ برتر از بازیکنان تیم بخواهد به دیدارش بروند و تازه دغدغه‌های خود را مطرح کنند تا شاید پس از مدتی به آنها رسیدگی شود!


بیشتر بخوانید: فصل برای هافبک استقلال تمام شد


همین چند روز پیش بود که فرهاد مجیدی با گلایه از مددی و سایر اعضای هیات مدیره به دلیل غیبت در بازی‌ها و تمرینات تیم، ابراز نارضایتی کرد. بازیکنان و سایر اعضای تیم هم بر این نکته اشاره دارند و از نبود مدیران تیم در کنار خود (خصوصا پس از برد دربی ۹۶) ناراضی هستند.

حالا یک هفته به پایان لیگ برتر بیستم مانده و استقلال مطابق چند فصل اخیر جام قهرمانی فوتبال ایران را از دست داده و تنها امیدش به جام حذفی و نبرد فوق العاده سخت با الهلال در آسیا است. باید دید ملاقات دیر هنگام مددی با آبی پوشان می‌تواند دوایی بر درد آنها باشد یا نوش دارو پس از مرگ سهراب است؟

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی