تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

حملات تند کیهان به کیمیا علیزاده ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک توکیو

کیهان در سرمقاله خود به کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که در تیم پناهندگان در المپیک مسابقه داد حملات تندی را انجام داد.

کد خبر: ۱۰۲۱۴۰
۱۰:۳۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

 کیهان به کیمیا علیزاده

دیدارنیوز -  در بخشی از این یادداشت آمده است: در روز دوم مسابقات، یعنی دیروز و در جریان مسابقات تکواندوی زنان، ناهید کیانی نماینده کشورمان با کیمیا علیزاده که با تیم پناهندگان به توکیو رفته روبرو شد. این رویارویی موج دیگری از جنجال و فضاسازی سیاسی علیه کشورمان را از سوی جریان‌های معاند به همراه داشت. کیمیا علیزاده نخستین زن ایرانی است که در المپیک مدال بدست آورده است. او این مدال را در المپیک 2016 برزیل و با پرچم جمهوری اسلامی ایران بدست آورد. بالاترین مقامات کشور از وی تقدیر کردند. پاداش مدال طلا به او داده شد، قدر دید و بر صدر نشست. وقتی هم که مصدوم شد در خارج از کشور بارها و از جیب کشور تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دی ماه سال 98 او از سفر ورزشی به هلند بازنگشت. به آلمان رفت و با انتشار دیکته‌ای تند و سیاسی از پرچم کشورش اعلام برائت و درخواست پناهندگی کرد. او یکی از معدود قربانیان جریانی است که قهرمانان سطح بالای ورزشی کشور را سال‌هاست تحت نظر داشته و با انواع و اقسام روش‌های کثیف و به ظاهر فریبنده در صدد جداسازی آنها از ریشه خود است. کاش شیر پاک خورده‌ای پیدا می‌شد و سراغ ورزشکاران قهرمانی می‌رفت و تجربیات آنها از این دام‌های رنگارنگ و فریبنده را ثبت و ضبط و منتشر می‌کرد. غالب این ورزشکاران وطن‌دوست دست رد به سینه این جریان آلوده زده‌اند و بالاخره در این میان چند نفر هم می‌لغزند و در دام می‌افتند. کیمیای 21 ساله یکی از چند قربانی این جریان است.

ورزشکاران تنها طعمه‌های این جریان نیستند. دو گروه هدف اصلی این جریان است؛ دانشمندان و آدم‌های باکیفیت که بودنشان می‌تواند گره‌ای از مشکلات کشور باز کند و فکر و تلاششان حرکت چرخ‌دنده‌های علم و پیشرفت کشور را تسریع می‌کند و دوم چهره‌های مشهور و محبوب -یا به اصطلاح سلبریتی‌ها اعم از ورزشکاران، هنرمندان و...- که در میان مردم شناخته شده و بعضاً محبوب هستند. آنان با به دام انداختن گروه نخست می‌خواهند چوب لای چرخ حرکت علمی و پیشرفت کشور بگذارند و جدا کردن ریشه گروه دوم نوعی عملیات روانی علیه مردم ایران با ارسال این پیام جعلی و مسموم است؛ ببینید چقدر بدبخت و بیچاره‌اید که حتی قهرمانان و چهره‌های مشهور و موفق کشورتان هم نمی‌توانند دیگر در ایران زندگی و کار کنند و فرار می‌کنند، تکلیف شما مردم که دیگر روشن است!

ورزشکارانی که با وعده‌های رنگارنگ پرچم کشور خود را می‌فروشند، فشنگ‌های این تیرباران افکار عمومی هستند و برای دشمن در همین حد ارزش دارند. تا وقتی بتوان با آنها به افکار مردم ایران شلیک کرد به درد می‌خورند و ‌تر و خشک می‌شوند، وقتی هم که دیگر به درد این کار نخورند، فراموش شده و مهمات جدید باید جایگزین آنها شود. 

منبع: کیهان
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
مارمولک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
0
مگه اون خانم مجری نگفت هر کسی دوست نداره می تونه جمع کنه از ایران بره ؟ در ضمن کی میلیاردها ثروت این مملکت و بیت المال رو چپاول کرده خود صدا و سیمای میلی امثال بابک زنجانی ها خاوری ها سیخ الاسلامی ها و هزاران ژن متعفن دیگه کی به اونا رسیدگی کرده و وجدان درد گرفت ؟ دغدغه مجلس هم حصارکشی دور اینترنت هست تا معیشت مردم و درد خوزستان چنگیزخان مغول واقعا رو سفید شده
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
1
اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است .
توله سگ تازی نگردد چونکه بنیادش سگ است.
ورزشکارانی که گول افراد معلوم الحالی مثل علینژادها را می خورند، وطن فروشانی حقیر بیش نیستند.
با پول ملت آدم حسابی میشن ولی یادشان میره سرسفره ملت بزرگ ایران فربه شدن .
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
مگرکیمیا و امثالهم...با پول همین کشور و همین مردم به اینجا نرسیده..که حالا باید شیرینی و میوه اش را همین مردم و همین آب و خاک بچشند؟...علیرغم مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان.....این ورزشکاران و سلبریتیها...چنین مشکلاتی را نداشته اند..وا روی..سیری..واقعهای بیجا..حالا که باید..مردم را خوشحال بکنند به غرب پناه میبرند...
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی