تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جایگزین تیبا را ببینید!

یک سال پس از توقف تولید پراید حال مدیران سایپا به فکر معرفی جایگزین تیبا افتاده اند، خودرویی که حدود ۱۵ سال است میهمان بازار خودرو کشور است.

کد خبر: ۱۰۲۱۳۲
۱۰:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

خودرو جایگزین تیبا

دیدارنیوز ـ تیبا در رده خودرو‌هایی است که با توجه به رنج قیمتی توانسته در بازار طرفدران بسیاری را جلب کند و جای خالی پراید در بازار را پرکند، با این حال زمان خداحافظی از آن در بازار فرا رسیده و مسوولین این شرکت سعی دارند تا خودرو جدید را جایگزین این خودرو کنند. خودرو اطلس یکی از خودرو‌هایی است که به گفته سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا قرار است به عنوان جایگزین تیبا سر از بازار در آورد. اطلس خودرو کراس اوری است که برپایه خودرو‌های ساینا و کوییک طراحی و تولید شده و حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که قرار است جایگزین تیبا شود.

اما موضوعی که در این میان دیده نشده اختلاف قیمت این دو خودرو است. در حال حاضر تیبا خودرو ارزان سایپا و یا به عبارتی تنها خودرو ارزان در بازار محسوب می‌شود و اختلاف قیمتی این خودرو با اطلس می‌تواند خلا خودرو‌های ارزان در بازار را بیشتر کند. با این حال سایپایی‌ها سعی دارند تا در سال جاری خودرو‌های جدید را جایگزین خودور‌های موجود کنند و ظاهرا مسئله قیمت در این میان چندان مورد توجه نیست، اما اینکه آیا اطلس می‌تواند جایگزین مناسبی برای تیبا باشد جای سوال دارد.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی