تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

الکاظمی وارد واشنگتن شد

نخست وزیر عراق در سفری رسمی برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا جو بایدن برای حل مسائل عراق و نیروهای نظامی آمریکایی در عراق وارد واشنگتن شد.

کد خبر: ۱۰۲۱۱۹
۰۹:۴۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

الکاظمی

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در رأس هیئتی عالیرتبه شامل وزارت خارجه، دفاع، نفت، تجارت و فرهنگ وارد واشنگتن شد و قرار است امروز (دوشنبه) با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار کند.

وی همچنین با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چند مسئول دیگر دیدار خواهد کرد و یک بیانیه پایانی نیز درباره دور چهارم مذاکرات استراتژیک که احتمالا شامل جدول زمانی برای عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق در پایان سال میلادی جاری است، صادر خواهد شد.

الکاظمی در این راستا قبل از سفر به واشنگتن گفت که کشورش دیگر نیاز به نیروهای جنگی آمریکایی برای مقابله با داعش ندارد اما چارچوب رسمی برای استقرار مجدد آنها به نتایج مذاکرات با مسئولان آمریکا بستگی دارد.
الکاظمی گفت که عراق همچنان خواهان آموزش نظامی آمریکا و کمک در زمینه جمع آوری اطلاعات نظامی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی