تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برزیلی ها رکورددار بیشترین زمان استفاده از گوشی در جهان

گزارش جدیدی نشان می‌دهد کاربران گوشی‌های هوشمند در برزیل بیش از هر کشور دیگری در جهان وقت خود را صرف گوشی‌ها می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۲۰۵۳
۱۵:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

زمان استفاده از گوشی هوشمند در برزیل

دیدارنیوز ـ بر اساس گزارشی که توسط شرکت تحقیقاتی «App Annie Intelligence» منتشر شده، زمان صرف‌شده روزانه برای اپلیکیشن‌های تلفن همراه در سراسر جهان بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است.

طبق آمار به‌دست آمده، برزیلی‌ها در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ روزانه به‌طور متوسط ۵.۴ ساعت از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کردند. برای مقایسه، استفاده روزانه از تلفن‌های هوشمند در برزیل در سال ۲۰۱۹، ۳.۸ ساعت بود و در سال ۲۰۲۰ به ۴.۸ ساعت روزانه رسید.

تا سال گذشته برزیل پس از اندونزی دومین کشور در جهان بود که بیشترین استفاده را از تلفن‌های هوشمند داشته است. اندونزی اکنون با میانگین روزانه ۵.۳ ساعت استفاده از گوشی‌های هوشمند، در رده دوم قرار دارد.

هند نیز با ۴.۹ ساعت در رتبه سوم قرار گرفته و پس‌ازآن کشور‌های کره جنوبی (۴.۸ ساعت)، مکزیک (۴.۷ ساعت)، ترکیه (۴.۵ ساعت)، ژاپن (۴.۴ ساعت)، کانادا (۴.۱ ساعت)، ایالات‌متحده (۳.۹ ساعت) و انگلستان (۳.۸ ساعت) قرار دارند.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی