تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گزینه‌های اصلی ریاست بنیاد مسکن مشخص شدند

پس از درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مسعود زریبافان به عنوان گزینه جانشینی نام برده می‌شود.

کد خبر: ۱۰۲۰۰۰
۱۳:۲۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

گزینه‌های اصلی ریاست بنیاد مسکن

دیدارنیوز ـ علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از دو هفته درگیری با بیماری کرونا درگذشت و انتظار می‌رود جانشین نامبرده به زودی معرفی شود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف ساخت مسکن برای محرومان از ابتدای انقلاب و با فرمام حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شد که در دهه‌های بعد چنانکه باید نتوانست هدفگذاری اولیه را برآورده کند، و هم اکنون که معضل مسکن بیش از گذشته خود را نشان داده است نیازمند یک تغییر ریل اساسی است.

از میان گزینه‌های جانشینی مرحوم علیرضا تابش، احتمال تصدی مسعود زریبافان دستیار ویژه رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم و رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دهم بیشتر از سایر گزینه‌ها است. اگرچه از سعیدی کیا رئیس سابق بنیاد مستضعفان هم نام برده می‌شود.

زریبافان سوابق زیادی در حوزه مطالعاتی، تحصیلات و حوزه اجرا مرتبط با بخش مسکن در داخل و خارج از کشور دارد و اصلاح کننده بسیاری از روند‌های غلط در قوانین شهری شهرداری تهران در شورای دوم اسلامی شهر پایتخت بوده است.

منبع: تحریریه
برچسب ها: بنیاد مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی