تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فروش روغن خودرو با قیمت‌های جدید از فردا

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران ا پایان یافتن تعطیلات از فردا روغن با قیمت‌های جدید فاکتور خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۱۹۸۴
۱۲:۲۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

فروش روغن خودرو با قیمت‌ جدید

دیدارنیوز ـ داوود سعادتی‌نژاد در خصوص تغییرات قیمتی انواع روغن در بازار گفت: براساس درخواست تولیدکنندگان، روغن ماشین با موافقت سازمان حمایت تا ۴۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: البته با توجه به افزایش هزینه‌های تولید درخواست تولیدکنندگان برای افزایش قیمت حدود ۷۲ تا ۸۲ درصد بود، به همین علت افزایش قیمت ۱۵ درصدی که پیش از این اعلام شد را نپذیرفتند.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران تصریح کرد: با این تغییرات قیمتی تولید افزایش پیدا می‌کند و با افزایش سطح عرضه احتمالا مشکل کمبود روغن خودرو در بازار حل می‌شود.

سعادتی نژاد با تأکید بر اینکه با پایان یافتن تعطیلات از فردا روغن با قیمت‌های جدید فاکتور خواهد شد، تصریح کرد: تولید باید برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی داشته باشد به همین علت کارخانجات سطح تولید خود را با قیمت‌های قبلی کاهش داده اند و در نهایت مجوز افزایش قیمت‌ها برای آن‌ها صادر شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی