تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

خط قرمز فرهاد مجیدی روی نام ۴ استقلالی!

فرهاد مجیدی برای بازی امروز تیمش برابر نساجی اسم ۴ بازیکن استقلال را خط زد.

کد خبر: ۱۰۱۹۰۷
۰۸:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی بهزاد غلامپور

دیدارنیوز - استقلال با فرهاد مجیدی راهی مازندران شده تا امروز برابر نساجی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر بازی کند. اتفاق عجیب، اما اینکه فرهاد مجیدی تصمیم گرفته اسم ۴ بازیکن تیمش را برای این دیدار خط بزند. اتفاقی که دست کم در مورد خط دفاعی می‌تواند استقلال را به دردسر بیندازد.

به گزارش فرارو، فرهاد مجیدی برای این بازی مهدی قایدی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و شیخ دیاباته را در تهران جا گذاشته است. البته دلیل خط خوردن این بازیکنان برای بازی امروز متفاوت است. ظاهرا فرهاد خواسته به قایدی که شایعه شده از استقلال جدا می‌شود به همراه سیاوش یزدانی استراحت بدهد. مرادمند هم که مصدوم است و از قبل گفته شده بود به این بازی نمی‌رسد. شیخ دیاباته هم به دلیل عدم آمادگی استقلال را در بازی امشب همراهی نخواهند کرد.

تصمیم عجیب فرهاد مجیدی، اما مربوط به خط دفاعی استقلال است؛ عارف غلامی رباط صلیبی پاره کرده و محمد حسین مرادمند هم مصدوم است. در این شرایط به نظر می‌رسید فرهاد، سیاوش یزدانی نفر سوم مثلث خط دفاعی را به مازندران ببرد که این موضوع هم رخ نداده تا استقلال رسما بدون مدافعان میانی اصلی اش به دیدار نساجی برود.

به گزارش فرارو، دیدار تیم‌های نساجی و استقلال امشب، یکشنبه، ساعت ۲۱.۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی