تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حذف نماینده ایران توسط کیمیا علیزاده

ناهید کیانی نماینده تکواندو ایران در اولین مبارزه خود در المپیک ۲۰۲۰ برابر کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۷ بر ۸ شکست خورد.

کد خبر: ۱۰۱۹۰۶
۰۸:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

کیمیا علیزاده ناهید کیانی

دیدارنیوز - این رقابت در شرایطی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه در سومین روز المپیک آغاز شد که پیش از آغاز این مسابقه صحبت‌های زیادی در مورد جهت گیری سیاسی کمیته بین المللی المپیک وجود داشت.

در واقع با توجه به مثبت شدن کرونای تکواندو کار شیلیایی که در وزن ۵۷- کیلوگرم باید مبارزه می‌کرد، کمیته بین المللی المپیک می‌توانست این وزن را نیز مانند سایر اوزان با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار کند، ولی ترجیح داد لیندا آلوارز تکواندو کار کارستاریکایی را به المپیک فرابخواند تا بار دیگر شاهد مبارزه ناهید کیانی تکواندو کار المپیکی ایران و کیمیا علیزاده باشیم که تحت عنوان تیم پناهجویان به مصاف هم رفتند.

راند اول این مسابقه در همان ثانیه‌های اول با سه امتیاز برای کیمیا علیزاده آغاز شد که با توجه با قامت بلندتر نسبت به ناهید کیانی، برتری محسوسی از این حیث نسبت به حریف خود داشت؛ با این حال کیانی توانست در ثانیه‌های راند آخر به بازی بازگردد و با تساوی ۳ بر ۳ راند اول خاتمه پیدا کرد.

در راند دوم باز هم خیلی زود کیمیا با ضربه‌ای که به ناهید کیانی زد، ۲ امتیاز گرفت تا نتیجه ۵ بر ۳ شود. در ادامه هر دو ورزشکار اخطار گرفتند تا نتیجه ۶ بر ۴ شود. در همین حین بود که اعتراض داوود فلاحت گیر در شرایطی که کیمیا زمین خورده بود و به او اخطار داده بودند، سبب تغییر نتیجه شد و علیزاده راند دوم را هم با برتری ۷ بر ۴ پشت سر گذاشت.

راند سوم ناهید کیانی برای جبران باید با گارد بازتر حمله می‌کرد و ضربات زیادی میان دو ورزشکار رد و بدل شد؛ ضرباتی که در نهایت منجر به برتری کیمیا علیزاده شد و او توانست راند سوم را با نتیجه ۱۸ بر ۹ به سود خودش به پایان برساند تا ناهید کیانی در اولین گام مقابل علیزاده که در تیم پناهجویان به میدان آمده بود، بازنده باشد.

با نتیجه‌ای که کیانی مقابل علیزاده به دست آورد از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما ساعتی بعد حریف او یعنی کیمیا علیزاده با شکست جید جونز قهرمان ۲ دوره قبلی المپیک به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد و شانس کیانی برای بازگشت به جدول شانس مجدد افزایش پیدا کرد. در صورتیکه کیمیا علیزاده به فینال برسد، کیانی به جدول باز می‌گردد و می‌تواند برای مدال برنز مبارزه کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی