تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کریمیان: محرم می‌تواند به مربی بزرگی تبدیل شود

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: با اینکه سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، اما تیمی که در رتبه بالاتر است تحت فشار روحی روانی بیشتری قرار می‌گیرد و سپاهان شانس بیشتری دارد.

کد خبر: ۱۰۱۸۳۹
۱۴:۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

کریمیان: محرم می‌تواند به مربی بزرگی تبدیل شود

دیدارنیوز - مهدی کریمیان در خصوص شرایط سپاهان اظهار داشت: شرایط و روند تیم خوب است و پایاپای با پرسپولیس در حال تلاش برای کسب قهرمانی لیگ برتر هستیم. با اینکه سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، اما تیمی که در رتبه بالاتر است تحت فشار روحی روانی بیشتری قرار می‌گیرد و سپاهان شانس بیشتری دارد.

وی درباره عملکرد محرم نویدکیا در اولین فصل مربیگری خود در سپاهان گفت: محرم کاریزمای لارم برای مربیگری سپاهان را دارد، اما ابتدای فصل به دلیل کم تجربگی چند بازی را از دست داد. تیم در فاز هجومی عالی عمل کرده، اما در مقاطعی از فصل، در فاز دفاعی مشکلاتی بود که کادر فنی با توجه به این نکته که فوتبال فقط کار‌های هجومی و گل زدن نیست، این ایرادات را برطرف کرد. محرم نشان داده می‌تواند به مربی بزرگی تبدیل شود.

کریمیان که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم مطرح اصفهانی را دارد در رابطه با دربی اصفهان در هفته ۲۹ لیگ برتر عنوان کرد: این دربی در شرایط و زمان بدی قرار است برگزار شود. ذوب‌آهن که تیمی بزرگ و بازیکن‌ساز است وضعیت نامطلوبی دارد و برای نیفتادن می‌جنگد. سپاهان هم در کورس قهرمانی است تا پس از سال‌ها جام را به نصف جهان بیاورد. دربی اصفهان بر خلاف دربی تهران همیشه پرگل و جذاب است، اما این بار هر نتیجه‌ای حتی تساوی به ضرر فوتبال اصفهان خواهد بود. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود تیم‌های اصفهان باشد.

وی در خصوص تاثیر بازگشت محمدرضا ساکت به راس مدیریت باشگاه سپاهان تصریح کرد: سپاهان یک تیم نیست بلکه به معنای واقعی کلمه یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. ساکت افق دید گسترده و روشنی دارد و برای مطرح شدن نام سپاهان به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای و رشد و پیشرفت آن در تمام زمینه‌ها تلاش می‌کند. سپاهان نگاه ویژه‌ای به سایر رشته ها، تیم‌های پایه و ورزش بانوان دارد که قابل تحسین است.

مهدی کریمیان که سابقه پوشیدن پیراهن فجرسپاسی را در کارنامه دارد، در رابطه با صعود نماینده شیراز به لیگ برتر خاطرنشان کرد: فجر تیمی بزرگ است که با هزینه کم و تلاش خوب بازیکنان و کادرفنی به حقش رسید. استان فارس پتانسیل بالایی دارد، اما رقابت در لیگ برتر شوخی بردار نیست. از همین حالا باید شرایط تیم از لحاظ بودجه، تمدید قراردادها، جذب بازیکن و اهداف یک فصل مشخص شود تا خدایی نکرده شاهد افتادن و به اصطلاح آسانسور شدن این تیم نباشیم.

مربی شاهین بوشهر در پایان گفت: امیدوارم مسئولان بوشهر نگاه ویژه‌ای به شاهین داشته باشند. استان بوشهر هم قابلیت‌های بالایی دارد و بازیکنان بزرگی، چون مهدی طارمی و مهدی قایدی را پرورش داده است. امسال با وجود شرایط نامناسب مدعی صعود بودیم و در رده پنجم جدول بالاتر از بسیاری از تیم‌های پرخرج قرار گرفتیم.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی