تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

واکسیناسیون دانشگاهیان کی انجام می‌شود؟

علی خاکی صدیق اظهار داشت: در جلسه‌ای که آخرین بار با وزارت بهداشت، داشتیم واکسیناسیون اعضای هیأت علمی، کارکنان و کارشناسان دانشگاه‌ها از مردادماه آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۰۱۸۲۹
۱۳:۳۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

زمان واکسیناسیون دانشگاهیان

دیدارنیوز ـ وی با بیان اینکه در این زمینه منتظر برنامه وزارت بهداشت هستیم، خاطرنشان کرد: محل انجام واکسیناسیون بستگی به برنامه وزارت بهداشت دارد، اما دانشگاه‌ها آمادگی کافی دارند و اگر لازم باشد واکسیناسیون در محل دانشگاه‌ها انجام شود.

معاون آموزشی وزیر علوم، ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم بر اساس اعلام قبلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهریورماه آغاز می‌شود تا عده‌ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دروس عملی و پایان نامه و رساله دارند، به موقع دانش آموخته شوند.

آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در شهریورماه واکسن دریافت می‌کنند از مهرماه امکان حضور در دانشگاه دارند، همچنین خوابگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده اسکان این دانشجویان هستند.

دانشجویان مقطع کارشناسی هم طبق روال گذشته با آموزش‌های مجازی، سال تحصیلی را آغاز می‌کنند و دانشجویان ورودی جدید هم از آذرماه واکسن دریافت خواهند کرد. شیوه آموزش این دانشجویان هم از طریق مجازی اعلام شده است.

منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی