تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لباس کاروان ورزش ایران در المپیک از بسیاری کشور‌های مطرح زیباتر بود

کاروان ورزش ایران در شرایطی مراسم افتتاحیه را پشت سرگذاشت که لباس رسمی بر تن ملی پوشان از بسیاری کشورهای مطرح زیباتر و درخشان تر بود.

کد خبر: ۱۰۱۸۰۰
۱۲:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

لباس کاروان ورزش ایران در المپیک از بسیاری کشور‌های مطرح زیباتر بود

دیدارنیوز - سی و دومین دوره بازی های المپیک از روز اول مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد تا ملی پوشان ایران رقابت برای کسب مدال های خوش رنگ را با دیگر ورزشکاران دنیا آغاز کنند.

مراسم افتتاحیه این بازی ها در شرایطی برگزار شد که صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان پرچمدار لباس رسمی و زیبای (زاگرس پوش) را برتن داشت و در تصاویر تلویزیونی زیبایی این لباس در مقایسه با بسیاری از کشورها چشمگیر بود.


کاروان ورزش ایران در شرایط با لباس رسمی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد که پیش از این انتقاداتی از لباس بانوان صورت گرفته بود اما کت و شلوار ملی پوشان آقا از همان ابتدا مورد تایید و استقبال قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه هم بر تن آنها درخشید.

برند زاگرس پوش به دنبال درخواست کمیته ملی المپیک که 45 روز قبل از آغاز المپیک صورت گرفت با وجود زمان اندکی که در اختیار داشت طراحی لباس آقایان کاروان ورزش ایران را انجام داد و چند روز قبل از مراسم بدرقه به ورزشکاران تحویل داد.

ابتدا قرار بود در مراسم هایی از این برند رونمایی شود اما دو بار کمیته المپیک به تعهدش عمل نکرد و بدتر این که در مراسم بدرقه بازهم کمیته المپیک به وعده اش برای رونمایی از لباس عمل نکرد تا این برند با وجود عمل به تمامی تعهداتش خسارت مادی و معنوی ببیند.

در صورتی که کمیته ملی المپیک به تعهداتش عمل می کرد و رونمایی حرفه ای و مناسبی برای لباس کاروان ایران در نظر می گرفت، قطعا زیبایی های این لباس بیشتر به چشم می آمد و عکاسی حرفه ای تری از آن صورت می گرفت.

منبع: انتخاب
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی