تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

احتمال رویایی عابدینی و پاکدامن در یک چهارم‌نهایی المپیک!

در صورت پیروزی مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در مرحله یک هشتم نهایی المپیک، این دو نماینده ایران باید با یکدیگر مبارزه کنند.

کد خبر: ۱۰۱۷۶۲
۱۰:۳۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

احتمال رویایی عابدینی و پاکدامن در یک چهارم‌نهایی المپیک!

دیدارنیوز - علی پاکدامن در اولین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۲، ‌ آندراس ژاتماری از مجارستان را شکست دهد و همینطور مجتبی عابدینی ۱۵ بر ۱۰ گوردون از کانادا را شکست داد تا این دو نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی شمشیربازی سابر المپیک توکیو صعود کنند.

پاکدامن در دیدار مرحله یک هشتم نهایی باید مقابل هارتونگ از آلمان به میدان برود و عابدینی نیز باید به مصاف ژیلاگی قهرمان دو المپیک لندن و ریو از مجارستان برود.

در صورت برتری دو نماینده ایران مقابل حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شمشیربازی سابر المپیک توکیو ۲۰۲۰، این دو نماینده ایران باید در مرحله یک چهام نهایی با یکدیگر مبارزه کنند.
اما محمد رهبری در پائین جدول با شمشیرباز ایتالیایی بازی می‌کند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی