تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه در تهران

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد اعلام کرد که طرح منع تردد شبانه در پایتخت تعطیل نشده و با قوت در حال اجراست.

کد خبر: ۱۰۱۷۵۳
۱۰:۱۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

وضعیت منع تردد شبانه در تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور درباره اجرای طرح منع تردد شبانه در پایتخت گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده، برابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا، تردد از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر تمام شهر‌های کشور با هر وضعیت کرونایی اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع بوده و خودرو‌های غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شب‌های اخیر برخی از رانندگانی که جریمه شدند، تصورشان بر این بوده که اجرای این طرح متوقف شده است، گفت: نه تنها طرح منع تردد شبانه متوقف نشده است، بلکه اجرای آن تشدید هم شده و برخورد با تردد‌های شبانه در سطح شهر تهران با قوت در حال اجراست.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه اجرای این طرح تا هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت، گفت: در تعطیلی شش روزه پایتخت تنها طرح ترافیک لغو شده و ربطی به طرح منع تردد شبانه ندارد. از این رو دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی، تردد غیرمجاز خودرو‌ها را ثبت می‌کنند.

موسوی‌پور درباره مخدوش کردن پلاک خودرو‌های سواری نیز گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که به جد از انجام چنین اقدامی پرهیز کنند. چرا که این کار علاوه بر اینکه تخلف است، جرم نیز محسوب شده و مجازات حبس را نیز درپی خواهد داشت. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به طور محسوس و نامحسوس بر پلاک خودرو‌ها و تخلف مخدوش کردن پلاک نظارت دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی