تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

شانس بزرگ استقلال در جام حذفی

نکته مهم در مورد نیمه نهایی جام حذفی، شانس بالای استقلال برای برگزاری این جدال در ورزشگاه آزادی است و فقط در یک صورت چنین مزیت مهمی را از دست خواهد داد.

کد خبر: ۱۰۱۷۴۰
۰۹:۴۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

شانس بزرگ استقلال در جام حذفی

دیدارنیوز - مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی روز چهارم مرداد قرعه‌کشی می‌شود تا تیم‌های حاضر در این مسابقات با رقبای خود را بشناسند و سیزدهم مرداد به مصاف یکدیگر بروند. در این‌ میان نکته جالب‌ توجه، شانس بالای استقلال برای برگزاری جدال نیمه‌نهایی در ورزشگاه آزادی است و فقط در یک صورت چنین مزیت مهمی را از دست خواهد داد.

شانس ۷۵ درصدی

استقلال در بازی مقابل پرسپولیس روی کاغذ تیم مهمان تلقی می‌شد به همین خاطر شرایط خوبی برای میزبانی جدال نیمه نهایی دارد. فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان در حالی توانستند از سد سپاهان و آلومینیم در مرحله یک چهارم نهایی بگذرند که هر دو میزبان بودند به همین خاطر جدال نیمه‌نهایی را باید تحت عنوان مهمان برگزار کنند.

از طرف دیگر، اگر ملوان بندرانزلی نیز بتواند با شکست دادن خیبر خرم‌آباد راهی نیمه‌نهایی جام حذفی شود، با توجه به اینکه میزبان حریف لرستانی خود بوده، طبق برنامه باید در مسابقه نیمه‌نهایی مهمان شود ولی اگر خیبر بتواند ملوان را حذف کند و در مرحله نیمه نهایی حریف استقلال شود، آنگاه باید برای انتخاب شهر میزبان میان استقلال تهران و خیبر خرم‌آباد قرعه‌کشی صورت بگیرد. این یعنی شانس ۷۵ درصدی استقلال برای میزبانی در مسابقه ماقبل فینال.

گل گهر، تحت هر شرایطی مهمان

جدا از اینکه استقلال مهمان شود یا در ورزشگاه آزادی تحت عنوان میزبان از رقیب خود در جام حذفی پذیرایی کند، گل‌گهر سیرجان تحت هر شرایطی و با هر تیمی که به قید قرعه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مواجه شود، باید مهمان باشد.

امیرحسین روشنک مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی در این رابطه گفت: «مهمان شدن گل گهر در نیمه نهایی یک مسئله کاملاً قانونی و مبتنی بر آیین نامه مسابقات است. این تیم شرایطی داشته که به خاطر برنامه‌ریزی مسابقات و قید قرعه طی هر سه بازی گذشته خود در جام حذفی میزبان بوده است و به همین خاطر بر اساس آیین‌نامه، با هر تیمی که طبق قرعه‌کشی مواجه شود، حتماً باید در خانه حریف خود به میدان برود. حالا می‌خواهد این حریف استقلال و فولاد باشند یا اینکه از میان ملوان و خیبر انتخاب شوند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی