تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نصیرایی: وزیران فرهنگ و ارتباطات دولت رئیسی فضای مجازی را ساماندهی کنند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت ابراهیم رییسی به مسائلی چون جمعیت، سامان‌دهی فضای مجازی و مطالبات جامعه هنری کشور توجه لازم را داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۱۷۱۴
۰۸:۵۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

نصیرایی: وزیران فرهنگ و ارتباطات دولت رئیسی فضای مجازی را ساماندهی کنند

دیدارنیوز - حجت الاسلام مجید نصیرایی درباره انتظاراتی که از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم وجود دارد، گفت: طبیعتا معضلات، اولویت ها، کارهای کارشناسی و اسناد بالادستی حوزه فرهنگ مشخص است، بخشی از این مباحث که در اولویت ما قرار داشت در مجلس یازدهم به بحث و پیگیری گذاشته شد، برای مثال در موضوع جمعیت مباحثی وجود دارد که وزارتخانه فرهنگ باید توجه لازم را به آن داشته باشد، سیاست‌گذاری صحیح، نظارت و فراهم ساختن زیرساخت های لازم از جمله این موارد است، قطعا انتظار است که وزیر فرهنگ و ارشاد دولت آینده توجه جدی به موضوع جمعیت داشته باشد.

وی افزود: انتظار دیگر  ما در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم از دولت آینده توجه به بحث فضای مجازی و سامان دهی این فضا می‌باشد، بدیهی است که در این حوزه هم وزرای جدید فرهنگ و ارتباطات باید نهایت توجه را داشته باشند، یعنی باید در حوزه سیاست‌گذاری، نظارت و فراهم ساختن زیر ساخت های لازم تلاش ویژه ای داشته باشند، زیرساخت های فضای مجازی متوجه وزیر ارتباطات و بخش سیاست‌گذاری ها و رویکردهای آن متوجه وزیر فرهنگ است.

نماینده مردم فردوس و طبس با بیان اینکه مسئله خانواده، مسئله هنر و حوزه های هنری همچون سینما و فیلم نیازمند توجه جدی است، تصریح کرد: متاسفانه هنرمندان و فعالان عرصه های هنری همچون سینما و تئاتر به دلیل همه گیری ویروس کرونا در این مدت دچار مشکل شده اند، به گونه ای که در این مدت به شدت به اقتصاد این حوزه و فعالان این عرصه آسیب وارد شد، انتظار داریم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آینده به مطالبات هنرمندان، سینماگران، اهالی تئاتر و بازنشستگان این حوزه توجه لازم را داشته باشد و برای رفع مشکلات این قشر بحث های حمایتی را در دستور کار خود قرار دهد.

نصیرایی در پایان اضافه کرد: در مسئله عفاف و حجاب و مباحث مرتبط با فرهنگ دینی نیز نیازمند توجه هستیم، معتقدم باید به این مهم در تمام بخش ها از جمله نشر، سینما، تئاتر و در همه بخش ها به جد توجه شود و مسئولین حوزه فرهنگ و ارشاد در دولت جدید باید به عنوان یک دغدغه مهم به این مسئله نگاه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی