تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که به دلیل مصدومیت چند بازی سرخ‌ها را از دست داده بود، حالا و در بازی مقابل تراکتور کاملا آماده است تا به میدان برود و تیمش را در میدان رهبری کند.

کد خبر: ۱۰۱۶۷۲
۰۹:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور

دیدارنیوز ـ کاپیتان پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت قادر به رقابت در ترکیب اصلی این تیم در دیدار برابر تراکتور خواهد بود.

سیدجلال حسینی که در آستانه دیدار برابر آلومینیوم دچار آسیب دیدگی شده بود تا همانند دیدار رفت تقابل با نماینده اراک را از دست بدهد، اکنون در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

سیدجلال که به دلیل این مصدومیت طی سه دیدار اخیر سرخ‌ها غایب بود، از بازی با ماشین سازی شرایط همراهی سرخپوشان را به دست آورد و یحیی گل محمدی ترجیح داد روی این بازیکن ریسک نکند و فرصت استراحت بیشتری برای او در نظر بگیرد. عملکرد فرشاد فرجی هم در این میان مزید بر علت شد تا سیدجلال حسینی فرصت بیشتری برای استراحت و ریکاوری مصدومیت خود داشته باشد.

اکنون در آستانه بازی با تراکتور، کاپیتان ۳۹ ساله سرخ‌ها بار دیگر شرایط رقابت در تمرینات را برای حضور در ترکیب اصلی را به طور کامل به دست آورده و باید دید کادرفنی چه برنامه‌ای در این دیدار دنبال خواهند کرد. هرچند به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد فرشاد فرجی که طی دو دیدار اخیر و خصوصا مقابل استقلال نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته، فرصت را به این مدافع مازنی بدهد تا سیدجلال حسینی فرصت استراحت بیشتری داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی