تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

صداوسیما: شب گذشته خوزستان شرایط آرامی را سپری کرد

خبرگزاری صدا وسیما نوشت: شب گذشته خوزستان شرایط آرامی را سپری کرد و تنها در شهر‌های مسجد سلیمان، سوسنگرد، ایذه، الهایی، برومی، تجمعاتی پراکنده، مسالمت آمیز و بدون شعار‌های هنجار شکنانه صورت گرفت.

کد خبر: ۱۰۱۶۴۶
۱۳:۳۴ - ۳۱ تير ۱۴۰۰

صداوسیما: شب گذشته خوزستان شرایط آرامی را سپری کرد

دیدارنیوز - شب گذشته در سوسنگرد به جز چند تجمع محدود شرایط آرام بود و تجمعاتی که بیشتر در غرب خوزستان اتفاق افتاد به شرق خوزستان مثل شهر‌های مسجد سلیمان و ایذه رسیده است.

هر چند که در دوشهر مسجد سلیمان و ایذه هم به صورت محدود تجمعاتی شکل گرفت.
نماینده مردم شوش هم با حضور در بین تجمع کنندگان، از آن‌ها خواست مواظب ضد انقلاب و بر هم زنندگان نظم کشور باشند تا معاندین از این آب گل آلود ماهی نگیرند.

با افزایش خروجی سد کرخه از ۷۵ متر مکعب بر ثانیه به ۱۴۰ متر مکعب بر ثانیه رودخانه‌ها و مزارع و شالیزار‌ها پایین دست در استان خوزستان سیراب شد.
با پیگیری‌های سپاه و بسیج، تانکر‌های آب رسان به ۲۰ درصد مساحتی از خوزستان که دچار تنش آبی بود، رسید و اکنون هیچ نقطه‌ای از خوزستان بدون آب نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب تصریح کرد : یک تانکر ۱۵ هزار لیتری و ۷ تانکر ۱۰ هزار لیتری به مدت یک هفته در روستا‌های بستان برای اهالی، دام و احشام روستائیان آبرسانی می کنند .
امیر سرتیپ دوم بیدادی بیان داشت: روزانه ۱۷۰ هزار لیتر و در مجموع در یک هفته یک میلیون و ۱۹۰ هزار لیتر آب شرب در این منطقه توزیع می‌شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت : درکل استان هدفگذاری شده که مشکل آب حدود ۷۰۲ روستا با اعتبارات خیلی خوب ملی، استانی و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و ستاد اجرایی امام و بنیاد مستضعفین، ظرف حداکثر یک سال برطرف شوند.
دادستانی خوزستان تاکید داشت: مردم صف خود را از ضد انقلاب جدا کنند.

دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی خوزستان با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر پیگیری حقوق مردم و مطالبات به حق آنان اعلام کرد: صف مردم غیور خوزستان از صف ضد انقلاب جدا بوده واجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان امنیت و آرامش خوزستان را به مخاطره اندازند.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی